namísto aby rejžovali prachy za lukrativně zvýšený obrat - totálně se na předvánoční trh vysxrali. zásilku doručovali těžko uvěřitelných dvanáct dní, během nich 5x avizovali doručení a 3x ho stornovali, z toho tedy 2x avizovali doručení a nedovezli beze slova. nakonec dovezli zásilku rozflákanou na kaši. furt lepčí než česká pošta, která pro jistotu nedoručuje vůbec - na poště fronta na půl hodiny, z toho devět z deseti zoufalých stojících čeká frontu na vyzvednutí nedoručeného balíčku. ale proč tedy kurýři před vánocemi nestíhají doručovat, jsem se z textu stejně nedozvěděl.
S těmi dobrými sousedy teda nevím. Já jsem spíš zažil, že zásilky vykrádal řidič, balíky vysypané na cestě a totálně na kaši, kdy zapomněl zavřít dveře, apod. Pravdu má článek v tom, že je to o lidech. I na doručování balíků je potřeba myslící inteligentní bytost a těch je u nás nedostatek.
Jedna firma u nás používala nakládku a přepravu prostřednidtvím DPD. Řidič DPD většinou nepřijel a věčně jsem firmě hlásil, že jejich zboží zůstalo nenaloženo.
Na dotaz proč nejezdí, řidič na rovinu prohlásil, že toho má moc a přijede k nám, jen pokud se mu to bude hodit. To nebyl Vánoční čas, ale běžné období v roce.
Organizace práce u DPD je opravdu zvláštní.
Safe place delivery funguje, zatím se mi s každým kurýrem (z min. 6 společností) povedlo domluvit na způsobu doručení zásilky i bez mé přítomosti. Jenom s Českou poštou ne, tam nezavolají a ani nezkusí doručit.
PS. Ty Velké Přílepy jsem letos zažil na vlastní kůži, úterý večer odjela zásilka z jiného depa a v Přílepech byla nascanována až v sobotu. Následné doručení ale pak super.
mají to těžké a je plná pravda, že nelze se připravit na vše. I když čtete různé ekonomické vývoje, i když si děláte analýzy z minulých let, tak stejně bývá vše trochu jinak a trochu může znamenat o 10-15% a to je pak vlastně hodně...ono na ten český týdenní black friday který v USA je jen v pátek ( tady z toho letos skutečně všichni udělali black týden ) se asi fakt nedá připravit...samotné firmy to přepravcům neřeknou, kolik balíčků jim dají...a řidičů je v současnosti málo, rsp teď v sezoně asi jezdí všichni, nikdo nezahálí a když to pak vylítne na 2násobek i více tak to prostě nestačí... a je plná pravda, že mnoho firem nepředává správné a přesné data, nesprávně balí balíky a to vše pak v součtu dělá ty problémy... a vůbec, absolutně vůbec nezáleží na tom, jestli je to DPD, GEIS či PPL...
Během listopadu doručeno pozdě cca 3/4 zásilek (doba doručení až 5 dní), během prosince doručeno pozdě 100% zásilek (až 7 dní). Většinou po několika dnech došla SMS, že zásilka bude zítra doručována, ale nikdo ji nedoručoval. Žádná omluva, informace, nic (v jednom jediném případě přišel mail, že zásilku nestihli doručit). Co se týče stížností, že jich dostávají málo, je asi způsobeno tím, že většina lidí již přišla na to, že poslat stížnost do DPD je stejně účinné, jako hodit stížnost do popelnice. Pro srovnání PPL - během listopadu a prosince z cca stovky balíčků doručeny všechny kromě jednoho včas (ten jeden byl doručen za 2 dny, protože byl poslán omylem na špatné depo). Tady proti DPD zlatá Česká pošta funguje naprosto perfektně. Jedná se o kancelářskou budovu, kde je nonstop recepce, takže nedoručení zásilky nikdy není způsobeno tím, že by tu nikdo nebyl.
To co předvádělo DPD před Vánoci, depo Velké Přílepy, to nemá obdoby. Balíky tam ležely i 11 dnů bez hnutí a pak se diví, že mezi svátky je příjemce doma místo v práci... Zákaznická linka k ničemu, půl hodiny posloucháte automat a pak se to ukončí. A do toho přijde od nich emailem chvástající reklama "Druhý den to tam máte..."
A vůbec se nedivím, že nestíhají, protože naprosto běžně se mi stává, že objednám ze dvou eshopů zboží, u obou doručení DPD, ale jeden mi přijde v 10 a druhý v 15 hodin, každý jiným autem. Takhle to totiž dopadá, když řidiči jenom honí počet adres místo efektivity doručování...