Během listopadu doručeno pozdě cca 3/4 zásilek (doba doručení až 5 dní), během prosince doručeno pozdě 100% zásilek (až 7 dní). Většinou po několika dnech došla SMS, že zásilka bude zítra doručována, ale nikdo ji nedoručoval. Žádná omluva, informace, nic (v jednom jediném případě přišel mail, že zásilku nestihli doručit). Co se týče stížností, že jich dostávají málo, je asi způsobeno tím, že většina lidí již přišla na to, že poslat stížnost do DPD je stejně účinné, jako hodit stížnost do popelnice. Pro srovnání PPL - během listopadu a prosince z cca stovky balíčků doručeny všechny kromě jednoho včas (ten jeden byl doručen za 2 dny, protože byl poslán omylem na špatné depo). Tady proti DPD zlatá Česká pošta funguje naprosto perfektně. Jedná se o kancelářskou budovu, kde je nonstop recepce, takže nedoručení zásilky nikdy není způsobeno tím, že by tu nikdo nebyl.