Nabízíme kvíz, kde si můžete ověřit, jak jste pozorní při nákupu nealkoholických nápojů. Kromě současných nápojů z české i zahraniční produkce jsme se zaměřili i na některé starší značky a věnovali jsme se i změnám známých log.
Kdy je čas na úpravy loga?
Logo patří mezi základ ztvárnění značky. Dobře navržené logo pomáhá rychleji si zapamatovat, vybavit a najít značku. Martin Kokeš za Kokešdesign pro server Podnikatel.cz již dříve uvedl, že důvodů pro změnu loga může být několik. Tím nejčastějším, se kterým se setkává, je potřeba modernizace zastaralého loga, aby se zlepšilo vnímání veřejnosti. Podnikatelé a firmy by měli rovněž přemýšlet o změně loga, neodráží-li správně hodnoty firmy, pokud není dostatečně zapamatovatelné nebo pokud ztrácí relevanci ve změněném trhu nebo cílové skupině,
vyjmenovává.
Lucie Hloušková, designérka z grafického studia Loomen, zmiňuje jako další důvod změnu cílové skupiny anebo snahu o větší rozlišení značky od konkurence. Nedávno měnilo ne přímo logo, ale grafiku obalů hned několik nápojů. Jedním z nich byla Vinea. Aby byla Vinea v souladu s aktuálními trendy v designu a přilákala pozornost zákazníků, rozhodli jsme se jí dát nový moderní vzhled. Vybrali jsme minimalistický přístup a design, který promlouvá k mladší generaci, ale zároveň respektuje dlouhou historii značky,
vysvětlila pro server Vitalia.cz manažerka značky, Olga Kubíková.