Billboardy patří mezi formy venkovní reklamy. Vyznačují se především velkým formátem o konkrétním rozměru 5,10 × 2,4 metru. Můžeme je vídat při cestování nebo ve městech. Mezi výhody použití této propagace patří dobré cílení, dokážou zaujmout a mohou napomoci v budování značky.
Podle specialisty na venkovní reklamu Martina Chytrého se vyplatí do billboardů investovat především tehdy, když je služba či produkt určen pro širokou skupinu lidí v jasně vymezené lokalitě a potřebujete vzbudit jejich zájem. Například když otevíráte novou prodejnu, restauraci nebo autosalon, chystáte koncert, festival nebo ples, uvádíte na trh nový výrobek nebo službu, prodáváte byty či domy v dané lokalitě nebo když provádíte nábor nových pracovníků. Pro menší a středně velké firmy může venkovní reklama znamenat i jistou prestiž. Veřejnost totiž dlouhodobě vnímá billboardy jako něco exkluzivního, co si mohou dovolit jenom úspěšné firmy nebo podnikatelé. Když se ve vašem městě objeví první billboard na vaši nábytkářskou firmu, začnou lidé vnímat, že se vám daří,
dodává dále.
Vyzkoušejte si v našem kvízu, jak si všímáte venkovní reklamy.