Názor k článku Letákové kampaně ohlídají peoplemetry. Mají zvýšit jejich účinnost od Mareš - Znával jsem člověka, který se na letácích docela...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 9. 7. 2013 19:49

    Mareš (neregistrovaný)

    Znával jsem člověka, který se na letácích docela slušně zazobával. Na každý vchod si odpočítal pět kusů, které náhodně rozmístil do schránek. Zbytek hromadil a každých pár týdnů vozil do sběru. Vynášelo mu to třikrát tolik, než mu za měsíc zaplatila distribuční společnost.

    Že to byl lump? Vždyť reklama je stejně jen iluze: zákazník pod vlivem reklamy získává iluzi potřeby a kupuje nepotřebné zboží; inzerent pod vlivem iluzivní statistiky objednává nepotřebnou reklamu; a roznašeč coby poslední článek řetězce všem zúčastněným vytváří iluzi toho, že reklama došla až k adresátovi (který reklamu ve většině případů ani nechce) a navíc našemu hospodářství pomáhá sběrem hodnotné suroviny a snižuje množství odpadu v popelnicích. Takže spokojeni jsou nakonec všichni. :-)

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).