Dnes je na každém rohu kontejner na tříděný odpad, řada lidí odhazuje letáky tam, takže prachy z letáků může mít i obec.
Díky letákům se dá naopak velice ušetřit, pokud kupujeme hlavně to, co je zrovna v akci a jedná-li se o skutečnou slevovou akci. Někdy prodejci, i když je to nedovolené, pár dnů před akcí zboží zdraží, na akci zlevní na původní cenu a posléze ho vydávají za akční, velmi zlevněné. Některé zboží v akci (zejména u drahých řetězců jako Interspar nebo Makro) je dražší než jinde bez akce.
Mívali jsme problémy s roznáškou letáků, každou chvíli jsme museli pátrat, proč nebyly letáky dodány. Někteří prodejci na letácích uvádí distributora, jiní ne, tam je pátrání složitější, reklamace se musí řešit přes prodejce. Zajímavé je, ačkoliv prodejci za roznášku platí nemalý peníz, nezajímá je, co se skutečně s letáky děje, není žádná zpětná vazba mezi prodejcem a koncovou domácností. O příčině nedodávání letáků nás vždy informoval distributor, prodejce si ale nikdy neověřil, jak jsme byli s vyřízením reklamace spokojeni a zda již roznáška letáků funguje.
Poslední dobou nás nemile překvapily řetězce Baumax, Electroworld a Hyperalbert. Přestaly nám chodit jejich letáky. Ačkoliv jsme nedodávání reklamovali přímo u jednotlivých řetězců, sami nám nebyli schopni říci příčinu nedodávání, ačkoliv ji způsobili oni sami. Reklamace byly postoupeny distribučním agenturám. Od nich jsme se pak dozvěděli, že celé naše město (vzdálené cca 20 km od obchodů) a další podobně vzdálené oblasti prodejci vyškrtli ze seznamu roznášky letáků. Z praxe víme, že do těchto obchodů jezdilo i mnoho zákazníků z venkova. Chtěli ušetřit na letácích, tak budeme šetřit i my - určitě k nim už jezdit nakupovat nebudeme. Takováto a podobná opatření (v Intersparu jsou např. letáky jen na vyžádání u informačního okénka nebo v Electroworldu na východu u pokladen, nikoliv volně u vstupů do prodejen, jak je zvykem v jiných civilizovaných obchodech) svědčí o tom, že uvedené obchody jsou těžce v krizi (pokladní v Intersparu musí navyšovat tržby tím, že "mohu Vám nabídnout sušenku?" předraženou, umístěnou v košíku přímo na pokladně (já jako "nabídku" bych chápal, že to bude zdarma jako jakési odškodné za čas strávený v nekonečných frontách na 3-4 běžící pokladny) a patrně brzy zkrachují, proto doporučujeme tam už nic nekupovat, protože v blízké budoucnosti by vám neměl kdo řešit reklamace v záruce. Obdobné chování před krachem měly u nás Delvita, Edeka, Carrefour, Julius Meinl.