Tak nevím, nevím. Vzhledem k tomu, že jsem kolegyně ve stejném oboru zní mi to jako pohádka. S každým klientem každý měsíc komunikuji osobně, považuji to za minimum a respekt ke klientovy. Na dovolenou s notebookem jsem nikdy nejela, nevidím k tomu jediný důvod. Klienti předem ví, kdy nejsem a respektují to. Myslím, že problém asistentky nemají, jen je asi dost nekomfortní Vám psát, když by to spravil jeden telefon v obvyklé pracovní době. Patrně máte dost zaměstnanců, kteří vše za Vás udělají, pak by bylo ale fajn nepsat hlouposti o tom, jak výzvu na kontrolní hlášení vyřešíte pomalu z pláže (zcela běžně kontaktujeme druhou stranu, aby jsme si vysvětlili, proč nedošlo ke shodě).
P.S. Já mít daňového poradce, který je k zastižení pouze na telefonu, neboť stále leží někde na pláži, tak ho asi brzy vyměním, neboť když nestojí o kontakt se mnou, nepotřebuje ani mé peníze. Takto přistupuji k mým klientům již 20 let. A myslím, že klienti jsou spokojeni.