Více než tři čtvrti domácností utratí na Velikonoce přibližně stejnou částku jako vloni. Cituje průzkum společnosti Ahold finanční server Měšec.cz. Ten upřesnil, že lidé letos utratí kolem 1000 korun. Změní se ale obsah košíku, lidé budou podle průzkumu více preferovat zboží s privátní značkou obchodníků a beránka či mazanec si tak letos raději upečou vlastními silami. Již nyní zaznamenáváme zájem zákazníků o vejce, rostlinné tuky, mléko a další suroviny pro přípravu velikonočních pokrmů,
uvedl Libor Kytýr.
Zvýšený zájem o toto zboží potvrzuje i řetězec Tesco. Prodeje vrcholí tři týdny před velikonočním pondělím. Nejdříve zákazníci kupují suroviny na pečení, dále alkohol a dekorace a poslední týden před svátky potraviny, cukrovinky a drobné dárky,
informovala Měšec.cz mluvčí řetězce Eva Karasová. Čtěte více na Měšec.cz: Velikonoce – svátky křesťanů, jara, nebo žně obchodníků?