Měšec.cz: Většina klientů pojišťoven nečte podmínky ve svých smlouvách

26. 3. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

Povrchní prostudování pojistné smlouvy, to je nejčastější chyba klientů pojišťoven. Jak vyplývá z výzkumu České asociace pojišťoven (ČAP), podmínky ve pojistné smlouvě četlo jen 20 % lidí. Polovina si podmínky letmo prohlédla a třetina se přiznala, že pojistnou smlouvu nečetli vůbec. Informuje o tom v dnešním vydání server Měšec.cz.

Právě kvůli nezájmu o prostudování všech náležitostí dochází ke sjednání špatné nebo velice nevýhodné pojistky. Lidé pak často ani nevědí, jak a proti čemu jsou pojištěni. Stává se, že lidé v zátopových oblastech nejsou pojištěni proti povodni, upozornil na rozdíly v terminologii Michal Šimon, který je specialistou neživotního pojištění České asociace pojišťoven. Čtěte více na serveru Měšec.cz: Nejčastější chyby v pojistných smlouvách

Autor článku

Michael je šéfredaktorem Podnikatel.cz a BusinessCenter.cz a jeho doménou jsou rozhovory. Zajímá se o marketing, e-commerce a nové technologie.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).