Lidé se v nabídce životního pojištění neorientují

18. 2. 2010
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

Lidé se těžko orientují v široké nabídce produktů životního pojištění a nechápou jeho základní principy. Vyplynulo z výsledků informační kampaně, kterou zorganizovala Česká asociace pojišťoven (ČAP). Ta zároveň upozornila, že lidé si kvůli neznalosti těchto produktů sjednávají nesprávně svou pojistnou smlouvu.

Podíl životního pojištění na celkovém předepsaném pojištění se pohybuje v průměru Evropské unie na 61 %. V České republice je jeho podíl podstatně nižší. Koncem roku 2009 činil 42,3 %, upřesnila ČAP.

Autor článku

Kolektiv autorů serverů Podnikatel.cz a BusinessCenter.cz

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).