Lidé více sedí kvůli Olympiádě u televize, zvýšený zájem je o digitální kabelovku

12. 8. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

Kabeloví operátoři se radují. Díky olympijským hrám je zvýšený zájem českých domácností o digitální kabelovou televizi. Lidé chtějí zavést digitální kabelovku nejlépe ihned, zvýšený zájem je také o přechod zákazníků analogové kabelové televize na digitální. Vyplývá to z průběžné analýzy marketingového a obchodního oddělení společnosti UPC, největšího domácího poskytovatele kabelových televizních služeb.

Oproti srovnatelnému období zaznamenává UPC zhruba o 18 % vyšší počet dotazů na možnost příjmu digitální kabelové nebo satelitní televize. Denně se přitom se jedná o stovky přijatých hovorů na toto téma. Počet přímých prodejů kabelové prostřednictvím sítě obchodních zástupců a prodejních míst UPC pak vzrostl o více jak 12% a prodej satelitní televize o více než 8 %. Zájemci se hlásí především z míst, kde není k dispozici signál ČT 2 a z míst, kam nedosáhne digitální terestrické vysílání ČT 4 Sport. Prudce narostly dotazy týkající se vysílání sportovních programů Eurosport a Eurosport 2.

UPC také denně vyřizuje téměř stovku dotazů svých zákazníků na možnost okamžitého přechodu z analogového na digitální kabelové vysílání. Přechod společnost podporuje i sama aktivně. Stále probíhá aktivní oslovování dosavadních klientů, kteří stále užívají její analogové služby, které jsou sice omezené počtem programů, ve srovnání s digitální nabídkou jsou však cenově výhodnější.

Autor článku

Michael je šéfredaktorem Podnikatel.cz a jeho doménou jsou rozhovory. Zajímá se o marketing, e-commerce a nové technologie.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).