Lidl nabídne respirátory za 10 a roušky za 3 koruny. Víme, kdy prodej startuje

2. 2. 2021
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek Autor: Lidl.cz, podle licence: Rights Managed
Ilustrační obrázek
Aktualizováno: Fronty se netvoří, respirátorů je dostatek. (3. 2. 2021 12:38)
Proběhne v Česku davové šílenství jako na Slovensku? Lidl po dočasném zrušení DPH u respirátorů nabízí výrazné slevy.

Není to akce, bude to stálá nabídka. Alespoň takovou informaci má server Podnikatel.cz ohledně prodeje respirátorů a roušek v maloobchodním řetězci Lidl.

Slovenská nákupní horečka se konat zřejmě nebude, předpovídá český Lidl 

Slovenský model, kdy zájem o levné respirátory vyvolal přímo nákupní šílenství, český Lidl neočekává. U slovenské pobočky byla situace jiná. Levné respirátory byly komunikovány v akčním letáku a jejich prodej trval pouze 4 dny. V českém Lidlu najdou zákazníci levnější respirátory a roušky v dlouhodobě plánovaném a stálém sortimentu, proto situaci jako na Slovensku neočekáváme, potvrdil serveru Podnikatel.cz mluvčí Lidlu Tomáš Myler

Již od středy 3. února,  budou v Lidlu k dispozici respirátory třídy FFP2 za 10 korun za kus, roušky se budou prodávat za 3 koruny za kus. Jejich prodej bude ale výrazně omezen. Podle zjištění serveru Podnikatel.cz se fronty před českými pobočkami Lidlu skutečně netvoří a levných respirátorů a roušek je dostatek. 

Prodej respirátorů a roušek bude omezen na počet kusů

Prodejce povolí u respirátorů jednomu zákazníkovi koupit pouze jedno balení za 29,90, ve kterém budou celkem 3 respirátory. U roušek bude situace jiná. Zde bude moci zákazník koupit jedno balení celkem 10 roušek za 29,90. I zde bude omezeno jedno balení na jednoho zákazníka. 

Jsme neustále v kontaktu s dodavatelem, abychom na případný nárůst poptávky mohli okamžitě reagovat a vyšší množství respirátorů tak neprodleně zajistit, uvedl Myler. Ten zároveň pro server Podnikatel.cz potvrdil, že nabídka bude dostupná ve všech prodejnách společnosti Lidl. 

Podle Mylera to zároveň není nabídka, kterou Lidl aktuálně komunikuje v akčním letáku, tato nabídka bude v jeho nabídce jako stálá. Uvědomujeme si, jak je toto období pro určité skupiny obyvatel ekonomicky náročné, a proto jsme kromě snížení ceny o DPH přistoupili k dalšímu zlevnění zboží, uzavřel Myler. 

Autor článku

Michael je šéfredaktorem Podnikatel.cz a BusinessCenter.cz a jeho doménou jsou rozhovory. Zajímá se o marketing, e-commerce a nové technologie.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).