Velké překvapení. Tak by se dal charakterizovat nový zákaznický program maloobchodního řetězce Lidl. Pro slevy je nutné si stáhnout aplikaci Lidl Plus, která je v současné době nejstahovanější aplikací zdarma v telefonech s operačním systémem iOS i Android.
Věkový průměr uživatelů aplikace je překvapivě kolem 40 let
Jak serveru Podnikatel.cz potvrdil sám řetězec, zájem o aplikaci předčil očekávání: V porovnání s ostatními zeměmi naši zákazníci prokazují již od prvního dne velkou vstřícnost inovativním technologiím a velkou technickou zdatnost,
říká Iveta Barabášová, mluvčí Lidlu.
Podle údajů, které má Podnikatel.cz k dispozici, je věkový průměr uživatelů aplikace kolem 40 let, přičemž aplikaci využívají nepatrně více ženy než muži, což může souviset i s nákupním chováním.
Už jste si nainstalovali aplikaci Lidl Plus?
Německý Lidl nabídl při stažení aplikace ještě slevu na celý nákup, ten český ji neposkytl
Český Lidl sázel na jistotu, tedy že slevy přitáhnou pozornost Čechů. Právě proto možná nenabídl stejnou akční nabídku jako ve své mateřském zemi. V Německu dostanou zákazníci k prvnímu nákupu automatickou slevu ve výši 5 eur. Sleva platí pouze v případě, že zákazník zaplatí bezhotovostně, přičemž sleva se netýká tabákových výrobků, časopisů, kojenecké výživy a dalšího zboží. V Česku ale na zákazníky žádná taková nabídka nečeká.
Zákaznický program Lidl Plus nabízí snížené ceny na vybrané výrobky i slevové kupóny. Za každý nákup navíc získají zákazníci stírací los.
Princip slev je jednoduchý. Není zapotřebí vyplňovat žádný papírový formulář a žádat o plastovou kartu, stačí si jen nainstalovat aplikaci s názvem Lidl Plus. Je dostupná pro všechny mobilní telefony s operačním systémem Android i iOS.
Slevy získá zákazník pomocí QR kódu ve své aplikaci
Po instalaci si může zákazník propojit svůj stávající účet s již dostupným účtem na Lidl shopu. Slevy po instalaci aplikace a vytvoření účtu tak zákazník získá okamžitě. Stačí nakoupit výrobky uvedené v aplikaci v kategorii Ceny nebo si aktivovat slevové kupóny v sekci Kupóny a v průběhu placení u pokladny nascenovat speciální QR kód, který se aktivuje spuštěním odkazu „Karta Lidl Plus“ ve stažené aplikaci.
V aplikaci jsou navíc k dispozici i elektronické opisy papírových účtenek.Účtenky zůstanou trvale uložené v historii nákupů a výrazně tak usnadní reklamaci nebo vracení zakoupeného zboží,
popisuje Michal Farník, jednatel společnosti Lidl.
Slevy jsou dostupné po celé Evropě
Lidl navíc povýšil slevový program na všech 13 evropských zemí, kde působí. Slevy lze tedy po výběru konkrétní prodejny čerpat i mimo hranice ČR.
Maloobchodní řetězce nabízejí zákaznické slevy v Česku již dlouhodobě. Robustní systém má společnost Tesco, která za sbírání bodů prostřednictvím plastové karty nabízí i finanční kredit pro nákup či volání. Před nedávnem spustil slevový program i Kaufland, který s Lidlem patří do jedné skupiny Schwarz Gruppe.