Server Lupa.cz se pokusil zjistit, jak se daří slevovým serverům Seznam Tip, Amplión.cz (Centrum), Aukrocity.cz po několika měsících od spuštění a jak jejich vstup na pole slevových voucherů zahýbal s trhem. I když není možné určit, jak velké procento trhu se podařilo Seznamu za pět měsíců působení na poli slevových serverů získat, někteří provozovatelé slevových agregátorů se domnívají, že Seznam Tip s trhem příliš nezahýbal, mimo jiné proto, že svůj produkt málo marketingově „tlačí“. Podle Oty Obdržálka, manažera Aukrocity, dosahuje slevový server denní návštěvnosti 15 tisíc uživatelů denně (desetina návštěvnosti Slevomatu) a na jednu nabídku prodá průměrně 100 voucherů. Nejsdílnější z trojky dotazovaných bylo Centrum Holdings provozující server Amplión.cz. Podle oficiálních údajů dosáhl Amplión.cz v červenci obratu více než 4 miliony korun. Čtěte více na Lupa.cz: Jak si stojí slevové servery Seznamu, Centra a Aukra