Lupa.cz: Máte na to stát se fenoménem?

25. 1. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

Pokud chcete zviditelnit svoji firmu, máte v dnešní době kromě klasických forem reklamy možnost využít i tzv. virální marketing. Oč se jedná? Virální marketing zahrnuje všechny marketingové aktivity, jež k šíření reklamních informací využívají samotné uživatele, tedy cílové zákazníky. Jako vzor virálnímu marketingu slouží nejrůznější vtipy a další podobné zprávy, které si lidé odnepaměti předávají mezi sebou. Pokud se je podaří správně namotivovat, stačí na začátku kampaně „naočkovat“ pouze malou skupinu a ta již zajistí rozšíření zprávy dál.

O virálním marketingu se mluví a píše stále častěji. Přesto je tuzemských zadavatelů, kteří by dokázali „virál“ zkrotit, skutečně poskrovnu. Proč tomu tak je? Že bychom neměli dostatek nápadů? Nebo nám spíše brání malé přesvědčení a odvaha? Čtěte článek na lupa.cz Máte na to stát se fenoménem?

Autor článku

Daniel je zástupce šéfredaktora Podnikatel.cz a jako ekonom se věnuje oblasti byznysu a také ekonomice. 

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).