Lupa.cz: Považují firmy IP telefonii za kvalitní?

22. 9. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

Agentura Digimark vydala v červenci studii „IP telefonie v českých firmách 7/2009“, která vznikla na základě průzkumu z června 2009, jehož se zúčastnilo 1974 respondentů z českých firem. Tato studie navazovala na předchozí výzkumy o IP telefonii od roku 2006, což umožnilo ukázat trendy, ke kterým této oblasti dochází. V tomto článku ukazujeme, jaké jsou názory firem na kvalitu IP telefonie.

Většina respondentů z firem (56 %) se tedy domnívá, že volání přes IP telefonii je „spíše kvalitní“, za kvalitní VoIP považuje 23 % firem. Za nekvalitní považuje volání přes IP telefonii v součtu 21 % firem, což je poměrně vysoké číslo. Od roku 2006 do roku 2008 se názor firem na kvalitu VoIP spíše zhoršoval, zatímco za poslední rok došlo k mírnému zlepšení. V roce 2008 se v součtu 24 % respondentů domnívalo, že IP telefonie není dostatečně kvalitní, zatímco v roce 2009 to bylo 21 %. Čtěte více na Lupa.cz: Považují firmy IP telefonii za kvalitní? 

Autor článku

Michael je šéfredaktorem Podnikatel.cz a BusinessCenter.cz a jeho doménou jsou rozhovory. Zajímá se o marketing, e-commerce a nové technologie.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).