Na ostrově s názvem Bohemia, který byl vybudován pro české a slovenské uživatele online hry Second Life, najdete velkou budovu telekomunikačního operátora Telefónica O2. Není tam však jediná: do virtuálního světa postupně vstoupilo hned několik českých firem. Vyplatí se jim to?
– ptá se dnes Radim Hasalík v článku České firmy objevují virtuální svět Second Life na serveru o českém internetu Lupa.cz. Autor se zabývá statistikou i tím, jak firmy v Second Life fungují a především kolik za to utratí. Čtěte více.
Možnostmi Second Life se již zabýval také business server Podnikatel.cz. Čtěte více: Otestujte výrobek na zákaznících nejdříve virtuálně, ve „Druhém životě”
Jan Handl se zase na stejném serveru věnuje faktu, že firmy celosvětově zvyšují výdaje na internetovou reklamu. Výdaje firem na internetovou reklamu prý v tuzemsku porostou v následujících pěti letech průměrným ročním tempem 21,8 procenta. V roce 2012 by tak firmy měly v Česku za reklamu na internetu utratit asi 3,38 miliardy Kč. To je zhruba 2,7krát více než loni, kdy tyto výdaje činily podle více odhadů mezi 1 – 3 miliardami Kč,
shrnuje autor tvrdá data hned v úvodu článku Výdaje na internetovou reklamu porostou u nás i ve světě. Čtěte více.