Ono ani nejde tak o kvalitu, ale o demonstrování, my si to prostě a jednoduše můžeme dovolit a s odvoláním právě na tu kvalitu, protože snobství si vlastně nikdo připustit ani nemůže, nejen to, ani ho to nenapadne, ba ani ve snu. Jistě, kvalita je žádoucí a to nejen v Praze a v Pařížské, ale jenom pro některé, to není závist, to je prosté konstatování. S kvalitou se to má tak, že kvalitní podnikatelský záměr musí obsahovat i výdrž výrobku, atd.atd a to jen na dva roky, či po dobu záruky a to ani o den déle. Navíc, prodaný výrobek není vhodné vůbec opravovat, oprava musí stát víc než pořízení nového výrobku. Doby nostalgického vzpomínání, jak který výrobek vydržel bez poruchy a léta letoucí, jsou určeny pro sentimentální prosťáčky. Výroba musí běžet a to ne na sklad. Takže, jako bonbónek, či třešničku na dortu, představují ony obchůdky s luxusním zbožím v Pařížské.