Názory k článku Má smysl si k e-shopu pronajímat i sklad? Jak pro koho

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 14. 9. 2010 14:34

    Petr (neregistrovaný)
    KAŽDÝ internetový obchod potřebuje nějaký prostor kde vyřizuje objednávky - říkejme tomu sklad :-)

    Do nějakého objemu se to dá dělat z obýváku, někdy už ne. Předpokládám že se ale nebavíme o obchodech které mají 2 objednávky za týden... Od jistého objemu se to prostě už doma dělat nedá, důvodem je jak množství balíků, tak i "bordel" který si spolu s krabicí se zbožím dotáhnete domů :-( Ostatně někde musíte skladovat i prázdné krabice do kterého se zboží balí.

    No a k těm spolehlivým dodavatelům - spolehlivý dodavatel je základ, ale ani on nevyřeší vše. Ani ten nejspolehlivější dodavatel si nevezme zpátky zboží které klient vrátil nebo prostě jen nepřevzal na poště. Případně taky nastávají situace, kdy máte od jednoho dodavatele objednávku třeba jen za 100 Kč a další stovku byste zaplatili za poštovné. Pokud máte víc dodavatelů tak se to prostě někdy stává. Za té situace každý kdo umí aspoň trošku počítat vezme raději nějaké často prodávané zboží "na sklad" aby na poštovném neprodělal. Takže každý fungující eshop má časem jisté zásoby ve vlastním skladě, byť jsou třeba i minimální.
  • 27. 9. 2010 0:16

    Evil Harkonen (neregistrovaný)
    S tím lze souhlasit, ale to co píšete je v článku přece také řečeno tím člověkem z internetové agentury. Ty hlasy o tom, že sklad nepotřebujete šly spíše od těch provozovatelů malých e-shopů neboli e-krámů. U těch lze pochopit, že budou chválit svůj obchodní model. Pro začínající bude asi lepší rada té internetové agentury, která těch e-shopů ročne udělá desítky a ví jak to chodí.
  • 3. 7. 2013 12:00

    gustavek22 (neregistrovaný)

    Dobrý den, sháním nějaký středně velký sklad pro můj eshop s nábytkem. Nevíte o nějakém levném řešení? Našel jsem firmu http://www.czech-industrial.cz/, ale obávám se že to je asi poskytovatel těch velkých výrobních hal a takových obřích skladů ne???

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).