Názor k článku Mají peníze a chuť je utrácet. Kdo se ujme homosexuálních zákazníků? od Patrik Chrz - Jako chápu gay fitness a welness centra, svatební...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 23. 11. 2013 4:14

    Patrik Chrz

    Jako chápu gay fitness a welness centra, svatební agentury, cestovní kanceláře, dokážu si představit i gay freindly doktora, ale proboha co může nabízet gay realitní makléř?

    Nechápu, co myslel pan Březina tím, že se k němu realitní makléř choval nadřazeně a arogantně (jen proto, že je gay). Vždyť ani nebyl důvod, aby to věděl. Nebo to za ním přišel a řekl, že "hledám fajnovoučkej gay byteček"?
    Nebude to spíše tím, že na trhu prodejců teplého vzduchu (realitní makléři, finanční poradci, podomní prodejci energií, drogerie či prostředků na hubnutí) je tak obrovský přetlak nabídky, že se hledá jakákoliv nika na trhu? Cokoliv, čím lze potenciálního klienta zaujmout? Že možná stejný či dokonce větší úspěch by slavil jako "feng šuej realitní makléř"?

    Ano, úspěch na trhu vede přes specializaci. Asi má smysl halal nebo košer masna, ale těžko bude slavit úspěch gay masna. Tak jako může být například křesťanské knihkupectví, dokážu si představit i gay variantu, ale přišel by mi divný křesťanský/gay autoservis třeba.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).