Makro spustilo slevový server, pro výprodej

3. 8. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

Společnost MAKRO Cash & Carry se inspirovala masivním zájmem o slevové portály a spustila vlastní pod názvem Makromanie. Slevy nabízí jako hromadné, tzn. jsou aktivovány, jakmile je dosaženo určitého minimálního množství prodaného zboží. Jak však vyplývá z dnešní nabídky, slevy Makro v některých případech aktivuje i při zakoupení pouze jednoho kusu zboží. Přitom Makro na stránkách nového projektu uvádí, že pokud zboží nekoupí dostatečné množství kupujících, není sleva aktivována a produkt nelze zakoupit.

Zboží navíc mohou zakoupit pouze zákazníci společnosti MAKRO Cash & Carry s platnou registrací a příslušnou makro kartou.

Novým slevovým portálem zpřístupníme našim profesionálním zákazníkům cenově výhodné nabídky zboží, které online zarezervují a zaplatí, komentoval novou službu Stanislav Novotný, vedoucí pro řízení vztahů se zákazníky.

Slevový portál provozuje i online aukční síň Aukro.cz pod názvem Aukrocity.cz. Na rozdíl od Makra však převzala inspiraci od běžných slevových portálů, kterým vévodí Slevomat.cz. Ten ostatně tento týden ohlásil akvizici ve dvojce na českém trhu Zapakatel.cz a upevnil si tak svoji pozici. Čtěte více na Lupa.cz: Slevomat kupuje Zapakatel, sám na svůj prodej zatím nespěchá

Autor článku

Kolektiv autorů serverů Podnikatel.cz a BusinessCenter.cz

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).