Makro zvýšilo tržby o miliardu, chystá výstavbu další prodejny

10. 4. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

O jednu miliardu korun na 39,3 miliard korun zvýšila své tržby společnost Makro Cash&Carry ČR, která v Česku provozuje 12 velkoobchodních center pro podnikatele. Jak píše ČTK, oficiální hospodářský výsledek za rok 2007 Makro přitom ještě nezveřejnilo.

Podle údajů v informačním systému EIA navíc vyplývá, že společnost chce po více než dvou letech stavět další prodejnu. Nový velkoobchod by měl stát v Ostravě-Pustkovci, termín jeho otevření zatím nebyl stanoven. Makro přitom v Ostravě jednu prodejnu už provozuje. Nový ostravský velkoobchod by měl mít podle ČTK prodejní plochu zhruba 7200 metrů čtverečních a polovinu jeho nabídky mají tvořit potraviny.

Autor článku

Michael je šéfredaktorem Podnikatel.cz a jeho doménou jsou rozhovory. Zajímá se o marketing, e-commerce a nové technologie.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).