Malé a střední firmy budou letos více ofenzivní

9. 3. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

Finanční profesionálové ve střední a východní Evropě více tlačí na své klienty, aby byli letos vůči svým konkurentům agresivnější. Krizi již nechtějí vidět jako boj o pouhé přežití. Ukázala to studie globální Asociace profesních účetních ACCA s názvem „Vzhůru k vyšším očekáváním".

Největší dosavadní studie ACCA o stavu ekonomického zotavení z konce roku 2009 se ptala 1702 finančních profesionálů po celém světě na to, co by poradili malým firmám, aby v roce 2010 dosáhli maximální zotavení své činnosti. Podle analýzy ACCA se přibližně dvě třetiny dotázaných domnívají, že by malé a střední firmy v roce 2010 měly být více ofenzivní ve svých plánech. Koncem roku 2009 jsme spolu s kanadskou CGA a australskou CPA vypracovali soubor doporučení pro malé a střední firmy. Nynější průzkum ACCA ukázal, že se již v té době tento typ organizací svou situací hluboce zabýval a připravoval se na růst v roce 2010, komentovala studii Kateřina Benešová, ředitelka ACCA pro Česko, Slovensko a Maďarsko.

Autor článku

Kolektiv autorů serverů Podnikatel.cz a BusinessCenter.cz

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).