Názory k článku Marketingově se dá pracovat se vším, třeba s dárcovstvím krve

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 14. 6. 2013 12:37

    clovekjen (neregistrovaný)

    hrozna prasarna jak se s darovanou krvi kseftuje v milionech, a darcum daji cokoladu..

  • 21. 3. 2018 8:06

    dárce (neregistrovaný)

    s krevními deriváty nejčastěji s plazmou obchodují hlavně komerční odběrová centra, tam se nejedná o bezpříspěvkové dárce a článek se jich tedy netýká, a nemají pak nárok ani na uvedené výhody. Proto komerční centra dárcům platí - jde o to, proč lidé chodí darovat (jestli chtějí pomáhat nebo jim jde o peníze). V nemocnicích krev potřebují a využijí, mnohdy ještě musí i nakupovat. Kterým jde o peníze, tak ti se dobrovolnými nejspíše nestanou, ale dobrovolným dárcům se zhruba ty samé peníze vrátí při ročním zúčtování daní z příjmů.
    Komerční centra by se měly zredukovat nebo zcela omezit.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).