Vendor marketing má v řadě odvětví smysl pouze pro giganty e-komerce. Žádný z dodavatelů menším firmám či živnostníkům nenabídne ceny, kterými můžou těmto velkým hráčům na trhu konkurovat... Proč? Nemají obrat, který by byl pro dodavatele zajímavý... A proč ho nemají? .. protože nejsou pro zákazníky cenově atraktivní, takže začarovaný kruh... V ČR bohužel již neexistuje rozdíl mezi maloobchodem a velkoobchodem a to hlavně díky agresivní cenové válce e-shopů....
1. Velkoobchody jdou do kopru. Informovaný člověk toto věděl již před 15 lety jak to bude.
2. Není to jen V ČR
3. "agresivní cenové válce e-shopů...." - Jak jsi představuješ neagresivní politiku ???
4. Jsem součástí bývalého velkoobchodu, dnes nakupujeme stále přímo u výrobců a 100% zboží prodáváme za velkoobchodní ceny již spotřebitelům. Proto má spotřebitel nejlepší ceny!
5. Nebo chceš starý model z velkoobchodama a o 40% dražší zboží ?
6. Jednoznačně jsi to nepochopil o co tu jde !