Dobrý den.
Potřeboval bych poradit jak je to pro Autopůjčovny? Do teď jsem psal do smlouvy RČ, č.OP, č. ŘP a dělal jsem si kopii OP a ŘP pro případ nehody nebo odcizení vozidla popř. pro pozdější komunikaci s úřady ohledně pokut za rychlost atd. Smlouvy archivuji v psané podobě v šanonech. Jsme mala firma (Jednatel firmy a já jakožto správce autopůjčovny a jediný zaměstnanec). Jak moc se nás GDPR dotkne? Postačí jen klientovi dát podepsat souhlas se zpracováním osobních údajů? Co když mi klient odmítne poskytnout souhlas? Nemůžu podmiňovat poskytnuti služby tím že mi musí podepsat souhlas.. V případě že odmítne co můžu použit? (jen jméno a příjmení? nebo třeba č. OP a č. ŘP?). Předem děkují za odpověď V. Zorin