Dobrý den, Honzo,
děkuji Vám za názor. Souhlasím s Vámi, že pro malé podnikatele je v podstatě cokoli jiného než "prodat víc, prodat ještě víc než víc" těžko pochopitelné, ne-li přímo zbytečné.
To ale neznamená, že to není užitečné, naopak. Troufnu si říct, že dobrá komunikace na začátku může leccos usnadnit a urychlit. V Americe to dělají přesně naopak. Ale i u nás bychom našli pár proslulých jmen, o nichž je přitom známo, že víc mluví o svých úspěších, než jich skutečně dosahují.
Kotlera bych si normálně odpustil, nebýt autorem konceptu. Mně naopak přijde jako vcelku srozumitelné přiblížení, co všechno vztahy s veřejností zahrnují, že to zdaleka nejsou jenom tiskové zprávy a novináři.
Ještě jednou díky za reakci :)
zdf