Sám malý a střední podnikatel ..nic,, krom zde anonymních příspěvku nezmuže. A tak jako zaměstnanci mají ....jejich odbory a vláda se jich ,,bojí,, už tím, že je zvou do tripartity,
tak česko div se i my je máme Yes we have..... https://www.podb.cz/o-nas
Naše činnost a cíle vychází z toho, že:
Vláda není vrchnost, ale správce státu.
Občan nemá sloužit státu, ale stát občanovi.
Zdrojem korupce jsou státní peníze a jejich špatná správa.
Podnikatelé se mají podílet na řízení podnikatelského prostředí a rozhodování o podmínkách podnikání.
Naše podnikání a obecně i naše životy ovlivňují negativní jevy, které v posledních dvou letech výrazně akcelerovaly:
Extrémně narůstá regulace. Politici a státní úředníci zvyšují svou moc.
Podnikání se dostává pod kontrolu státu. Stát stále více přenáší svou práci a odpovědnost na podnikatele.
Mění se role – stát se chová jako nadřízená složka podnikatelů, jako jejich vrchnost.
Vzniká rizikové prostředí hrozeb a kriminalizace podnikatelů. Stále přibývá těch, které musíme živit – úřadů a úředníků.
Cílem Podnikatelských odborů je zamezit bujení byrokracie, navyšování povinností podnikatelů a omezování jejich práv.
Chceme:
Omezit kontrolu státu nad podnikáním, podle principu „kdo nese odpovědnost, ten rozhoduje",
zastavit omezování vlastnických práv a práva řídit vlastní společnosti,
dostat výdaje státu pod kontrolu těch, kdo platí,
narovnat podnikatelské prostředí – přesunout pozornost a podporu státu (dotace, investiční pobídky, úlevy na daních)
omezit aktivity politiků a úřadů v tvorbě zákonů a vyhlášek,
aby byla státní správa pod veřejnou kontrolou,
vrátit státu povinnosti a odpovědnost, které přenesl na podnikatele a občany,
aby stát nechával lidem více peněz, tedy snížit daně, odvody a poplatky,
dosáhnout toho, aby se zmenšil a zlevnil stát.
Za podnikatelské odbory
Radomil Bábek
předseda PO UPŽS
P.s. Asi jim dám taky hlas.....At se ten muj neztratí... jen doufám, že to myslí s malo a středními podnikateli opravdu vážně a budou pracovat pro ně , ané jako zaměstnanecké odbory jen pro jejich peněženky.....
... jo, jsou to hezké myšlenky a coby OSVČ bych je také podepsal, ale co z toho? Elity na lidi nedbají, úředníků je víc než pracujících - myslím skutečnou práci prospěšnou ostatní, nikoli pouhé zaměstnání neřkuli funkce. A ti ouřadové, stejně jaké ziskové neziskovky a další pijavice budou nutně hájit status quo, protože z toho mají bezpracné velké prachy. Těmi špatnými budeme my, OSVČ, kteří povádějí, lžou a neplatí daně. Propaganda jede a v médiiích jsou ti, co mají vliv nebo dobře platí, nikoli Osobnosti, Moudří a Pravdomluvní. Už jsem měl párkrát chvilky nutkání "Konat správně" a poukázal jsem na lumpárny malých ouřadů... např. proč bylo školení úředníků v luxusním hotelu a ne přímo ve velké zasedačce úřadu. Dostalo se mi odpovědi, že prostě na to byly peníze od EU - asi nechápou, že to nejsou peníze EU, ale jejich obyvatel - a tak prý bylo vše OK. A i když správní řád zaručuje anonymitu a v souvislosti se stížností nesmí být vyvozeny pracovně-právní důsledky, tak manželku pracující v úřadě vyhodili, i když mají podstav. Ani nechci domyslet, jak by dopadl podnět na nějakou lumpárnu ve velkém úřadě. Takže asi tak. Raději budu držet hubu a krok ve svém brlohu a moc se nebudu občansky projevovat, mne si tedy elity mohou odfajfknout - loajální ovčan - splněno.
"budou nutně hájit status quo" - no, a tím "co z toho" jim v tom pomáháte, protože když teď nevidíte co z toho (zdravější prostředí pro všechny, rovnější příležitosti atd atd), tak to právě vy a vaši blízcí odnesete nakonec nejvíce. Jedno takové "co z toho" jsme zažili v 1938 a dnes víme že to byla veliká chyba a dodnes toho litujeme - takže si to poraženecké myšlení odpusťte, jak to končí už znáte.
Aha! A proč nemohu takto evidovat i já, jsa plátcem DPH ? Opět šikana, mám malý podíl hotovostních tržeb, ale i o ty jsem přišel ,abych nemusel do té šílenosti co zove EET, takže? Kde je ta rovnost před zákonem a narovnání podnikatelského prostředí? někdo musí evidovat už přes rok, někdo bůhví od kdy a někdo nebude muset vůbec? Super, takhle přesně si představuji narovnání podnikatelského prostředí a všem stejný metr.............
S lehkostí id iotů otočili o 180°, papouškové spolu s hlásnými troubami odporu proti zavedení digitalizované registrace tržeb za hotové EET, ve službách a při podpoře a zastání daňovým podvodníkům ?
O 180° od daňového podvodu zločinem hned po úkladné vraždě, dehonestací prostředků i osob pod úroveň prostředků a konfidentů StB, při omezování snadné možnosti daňových podvodů, snadné možnosti pro zatajování tržeb, snadné možnosti pro neodvádění DPH, které zákazníci zaplatili v ceně zboží a služeb, snadné možnosti pro obchodování s kradeným, nezdaněným, podvodně (ne)procleným zboží a plagiáty ?
Na jednu stranu chápu, že úniky peněz jsou. Ale nějaké EET to nevyřeší. A nebo možná tak z 20% procent. Je jasné že přibude úředníků a kontrolních orgánů, poskoků, kteří budou určitě nezbytní. No a tím snížíme nezaměstnanost studovaných jedinců, kteří nemohou nic jiného dělat než sedět v kanceláři aspoň za 50 000Kč. Jinak to není přece zajímavé. No co k tomu dodat je to dobrý způsob jak odradit lidi aby něco dělali je lepší aby se vše dováželo, to jsou aspoň kšefty. Tak jak se rozprodaly cukrovary , mlékárny, voda a další a další tak zlikvidujeme i ty nejmenší a pak už bude klid. A my lvové nebijeme v mříž ale jen čumíme.
No oni musí z někoho přece ty peníze vytřískat. Aby měly z čeho pořádat ty orgie na Hradě. Uživit tech 1 milion státních úředníků, parlament a senát ,kde všichni berou 200 000 Kč měsíčně,kraje ,města,obce.Ty tlučhuby a slibotechny,stojí spoustu peněz. Ta elita národa,jak se oni nazývají,si stěžují jak berou nekřestansky nízké platy .Půl milionu měsíčně se jim by zachtělo,tak utahují šrouby jak se dá, co lidi vydrží,než na ně vezmou hůl a vyperou je z tech úřadů do práce. Jenomže co pak s něma? Ti úředníci o pořádnou na pořádnou práci nikdy nešáhli. Viz stačí sledovat jak pěkně kynou ty Burešovi poněkud překrmené ty ministrině v demisi s norkových kožiších.........
Pan Babiš,(Šibal),prohlásil,že všichni kradnů,já bych to doplnil,takoví jako on už si dávno nakradli,(protože miliardářem se nelze stát normální-legální formou nelze ,to se vylučuje). Já bych také dokázal vyřídit si 100milionů dotaci na nějaký pečení buchet,nehledě na velice mediálně známé Čapí Hnízdo.To všechno jsou velice dobře promyšlené a velice brutální podvody. A těchto prasáren jsou plné dotační pobídky. Pak se není čemu divit, že poblblé EET pro malé podnikatele je podpásovka,to se na všechno vy------a vůbec se přestanu snažit. Tato země je prostě hrůza a vůbec se divím,že se lidé nebouří. Holt poblblej pan Klaus prodal banky a kdovíco všechno,tak se nedivme,že minimálně 300 miliard dividend jde do ha-----. Díky bude hůř. Líp už bylo. Stydím se za vládce této krásné země.
A co ti negramotní migranti z Afriky, kterých je tam všude plno a prodávají zboží z dek a prosťeradel na pláži nebo v centrech měst? Mají na to povolení? Mají žl? Mají eet? Dodržují předpisy? Mají datovku?
Anebo nemají nic z toho a estabilišment je toleruje aby konkurovali živnostníkům?
Ano jen tak dál, pokud jako podnikající fyzická osoba vystavím účtenku nemusím na ní uvádět DIČ. Ale jakmile vystavuji fakturu tak tam DIČ být musí. Není mi známo, že by v tomto směru došlo k nejaké změně. Ten, kdo vymyslel, že DIČ u podnikající fyzické osoby je jeho rodným číslem asi spadl z jahody naznak. Pak přijde GDPR a tomu to zřejmě neodporuje, že vlastně NEDOBROVOLNĚ zveřejním SVOJE rodné číslo. Určitě by šel zavést jiný identifikátor poplatníka DPH než rodné číslo, ale to by museli naši mocipáni taky dělat něco jiného než se jen dohadovat o korytech.
Ono já myslím, že pes je zakopaný v tom, že podnikatelů je strašně málo v tom smyslu, že nemají dohromady takové slovo, aby se tímto někdo zabýval, bohužel. A nejde jen zdaleka o uvádění RČ na vystavených fakturách či EET účtenkách. Rodné číslo plátců a identifikovaných osob je dohledatelné i přes jejich IČ. Takže stačí znát IČ a vygooglíte si jeho rodné číslo...Nedovedu si vysvětlit to, že podnikatelům je toto jedno. Jediné, co mě opravdu napadá, tak že je to malá skupina lidí, kterou prostě není potřeba se zabývat, pokud jim tedy nechcete nařídit nějaké nové pravidlo.
Domnívám se, že ani těm malým to není jedno. A že se nebouří? Pakliže musím uživit jako malý podnikatel svou rodinu, děti a ještě hordu naprosto zbytečných ouřadů, kteří mají jediný zájem, jak mě svléct do naha, naprosto nezbývá čas na to, abych si přečetl ty nové blbosti, co ti ouřadové vymýšlí, natož, abych šel někam bouřit.
Jediný čas, který se lidé dokážou spojit v jedné myšlence je maximálně hokej.
Dovedete si představit to zděšení celého národa, nejen mocipánů, pokud by podnikatelé prostě a jednoduše přestali platit daně? Všechny nás zavřít nemůžou :D
no mně příkladně je úplně jedno, jestli na účtence je rodné číslo.
moje rodné číslo totiž má:
- matrika, obecní úřad, autoškola, evidence ŘP, pasová správa, ministerstvo vnitra, bývalá vojenská správa, katastr nemovitostí, evidence vozidel, správce UIR-ADR, zdravotní pojišťovna, správa sociálního zabezpečení: přinejmenším tisíce jejich zaměstnanců, a všichni kdo nějakým způsobem pracují s těmito informačními systémy
- všechny školy a školení kam jsem kdy chodil, desítky možná stovky jejich zaměstnanců, a všichni kdo nějakým způsobem pracují s těmito informačními systémy
- můj dodavatel vody, elektřiny, plynu, telekomunikačních služeb, hřbitovní správa, vydavatel šalinkarty, slevenky na bus, inkarty na dráhu, možná stovky jejich zaměstnanců, a všichni kdo nějakým způsobem pracují s těmito informačními systémy
- každý, s kým jsem kdy uzavřel nějakou kupní nebo jinou smlouvu
- kdokoliv, kdo si vyžádá z katastru nemovitostí jakoukoliv smlouvu na jakoukoliv nemovitost, kterou jsem kdy koupil prodal nebo zdědil, stovky možná tisíce zaměstnanců KU, a všichni kdo nějakým způsobem pracují s jejich listinnými archivy a informačními systémy
- všechny nemocnice a doktoři, kde jsem kdy byl, neméně dvacet roků zpátky, od pediatra přes všechny ošetření a vyšetření, desítky možná stovky jejich zaměstnanců, a všichni kdo nějakým způsobem pracují s jejich informačními systémy
- každý, komu jsem kdy vystavil nějaký účet, od roku 1989
- kdokoliv, kdo si vyžádá z registru mojí registraci DPH, a je to veřejná databáze na internetu;
takže promnězamně, na účtence DIČ a rodné číslo klidně bejt může, protože má k němu přístup řádově desetitisíce lidí. stejně 99% lidí účtenku vyhazuje nebo vůbec nechce, natož aby si z ní preparovali moje rodné číslo.
Zase geniální! Na ty malé opravdu nikdy nikdo myslet nebude. Takže když nějaký drobný výrobce (žena na mateřské, důchodce,...) si přivydělává výrobou např. drobných ozdob, nebo čímkoli ťitěrným, kde cena za ozdobu činí od 15 do 40 Kč. každému zájemci, a to v lepším případě prodá 2 až 3 ks, naplnění 1000 evidovaných tržeb dosáhne při minimálním zisku za pár měsíců. Tak tento drobek je zase v háji, ikdyž si vydělal minimum. Děkujeme naši zákonodárci. Jsme rádi, že naše zákony tvoří opravdoví odborníci.
Vyrábím a prodávám výrobek s cenou 15 Kč a protože jsem důchodce,tak tuto činnost nevykonávám ,abych se obohatil nerentabilní činností, ale abych posloužil a byl užitečný lidem kolem sebe.Pracuji (75 let) abych si udržel duševní i fyzickou kondici a nečekal na smrt na kanapi.Nevydělám tolik abych překročil odpočtovou částku OSVČ 24000 Kč.
A strašně mne rozčilují nekompetentní blbci , kteří chtějí z mnoha důchodců , kteří paběrkují na trhu svými ,lidem potřebnými produkty, vyrazit nevyrazitelné a vymýšlejí další pitomosti jak je zlikvidovat .Doporučoval bych těmto lidem pracovní stáže na tržnicích ,aby jim došlo jak tam lidé žijí .
Mne by jenom zajímalo co chce ta p.Šilerová narovnávat.V životě nedělala jenom vyžírá státní peníze a dohazuje kšefty kamarádíčkúm.Takoví lidi by měly jít delat na tři směny do pekárny za 15čistého a nebo podnikat jako OSVČ.Ono by jich to brzo přešlo a vyděli by jak se žije malym živnostníkúm.Babiš krade legálně a to jí nevadí.Je to sebranka co nahrává těm estébákúm.Prostě HNUS
Nejdříve, ať si koupí košťátko a zametou si před vlastním prahem a před prahem svého vůdce Bureše!!! Až pak ať dělají opatření proti nedaněným příjmům ostatních!!!
Ale jak je vidět , tak jsou neúnavní a otravní tím, jak se snaží všem věci komplikovat, aby mohli v klidu a potichu čerpat dotace pro sebe!!! Vždyť už je potřeba věci vidět tak , jak opravdu jsou!!! Před volbami dostanete koblihu a důchodci dostanou slib o přidání blbé pětistovky!!! Vždyť soudruh Bureš nemá potřebu krást, jelikož on je bohatý a proto je potřeba ho volit. Omyl!!! Podívejte se na Agrofert a jejich příjmy z dotací v ČR. Čapí hnízdo - 50000000,- Kč, to je nic? Nezdaněné příjmy z dluhopisů, za to může Kalousek!? Kdyby nebylo novinářů, tak by čerpali – byli lakomí i na 90000, Kč dotací na chov koz. Pak rychle oznamovali, že to vrátili! Podívejte se na dotace Agrofertu v SR , přes své „pobočky“ ! V SR „stíhaná“ italská mafie je jenom ubohá banda amatérů, proti našemu?, jejich? Burešovi!!! Vezměte si kalkulačku a počítejte kolik je to Vašich peněz!
Víte, otravné mouchy je možné se nějako zbavit, ale našeho samozvaného zachránce, doufajícího, že bude nový vůdce ČR s podporou svých rudých bratrů, ovšem s faktem, že získal jenom 18% hlasů všech voličů (cca 29% voličů účastnících se voleb), ale chová se i se svými soukmenovci jako kdyby měli minimálně 51%!
Hlas lidí na demonstracích je pro ně nic, názor lidí je pro ně nic, … Smějou se jim denně svými výmysly !!! Dění v SR je také nic ? Ale přijde to i sem a dojedou na to!!! Příští revoluce již nebude sametová, to je jistá věc! To se budou pak divit a „kamenovat“ je budou nejvíce jejich dosavadní příznivci – voliči, kteří časem jistě procitnou !!!
Peter,
velká pravda co píšeš. Je hrozné, že se všichni bojí psát pod svým jménem. I já, protože podnikám a Bureš ( než ho vykopeme do SR) bude kopat do nás. Nechápu náš národ, co si nechá líbit od jednoho zas... slováka. Naše jediná šance je, se opět semknout a přesvědčit ve svém okolí co nejvíce lídí, aby šli volit. Musíme se všichni max snažit, jinak jsou i naše děti v hajzlu. A není to jen Bureš, ale i demencí a alkoholem mentálně obnažený člověk na hradě, který nás posouvá do návratu nemožné roviny.
Prosím všechny, kteří jsou na stejné názorové vlně, CHOĎTE K VOLBÁM i když se máte momentálně dobře a tzv. vás politika nezajímá.
Asi by stačilo začít vyhlášením občanské neposlušnosti!
Z demostrace si nic nedělají! Ale když se jim zastaví tok financí do kasy...!
A když nepomůže to, tak je na řadě opravdu ta defenestrace!
Ale já jsem demokrat, tak by mohli skákat ze své vlastní vůle a nebo kdyby s tím měli problém, tak by jsem jim ochotně pomohl.
Víte, nějaké volby, kam se tím chcete provolit, do ráje? Pravidla voleb a tedy i pravidla hry určují oni a to tak, aby jim zajistily vládu, jak jinak by Bureš mohl vládnout s 18% hlasů? Hra na volby je cinklá, nemůžete vyhrát. JEDINÉ, na co ti zmr.. zkorumpovaný slyší je STRACH. Musí se den i noc klepat, aby je lid nevyvětral na lucernách. Zatím mají větší strach lidé jsa masírování médii o nadpřirozené síle vůdců ustanovených z boží vůle trhu, přitom je síla vlády pouze iluzorní, ve skutečnosti velice slabá.
Dokud alespoň pár lidí nevymlátí okna Strakovky a parlamentu, NIC se nezmění. Jakmile to ale začne, lidé si uvědomí svou sílu a to pak bude mazec, najednou nic nebude problém a vše půjde vyřešit do druhého dne.
Nikdy vládci nepředávali svou moc dobrovolně - jako že ji tady máte, protože je to tak správně - lid si ji vždy musel vzít v boji a bolestech, ten získaný pocit svobody ale za to stojí, bude se nám pak opět volně dýchat!
DOKUD NEBUDOU PADAT ŠUTRY DO OKEN STRAKOVKY A PARLAMENTU, NIC SE NEZMĚNÍ.
To je všechno hezké,ale musím se zeptat?Koho tam potom dáme,ukažte mě někoho,kdo není s nikým z těhle apačů spojený ať už nyní,nebo od začátku naší novodobé historie. V tom našem malém rybníčku se za těch skoro 30 let udělaly tak provázané vztahy,že je úplně jedno kam šáhneš.Kde brát lidi,kteří by to dělali poctivě pro všechny a neměli na nikoho vazbu.Ať se podívám kam chci,vždycky se najde nějaký známý.Jedině potom vyhodit ty mraky svazků nesmyslných zákonů,udělat jeden jasně a stručně říkající co kdo může a nemůže,dát po čapkách každému právníkovi a soudci obzvláště,který jen na chvilinku začně kličkovat v daných zákonech.Ta změť nesmyslů,kterou si pro sebe vytvořili,jim v tom bohužel jen nahrává.
Tak dobře. Jsem doma podnikající důchodce. Moje příjmy 150000 ročně . Výdaje odečítám paušálem 90 000. Rozdíl 60000. Základ daně 27400. Sleva na daně 24840. Daně tedy neplatím. Zato ještě platím zdravotní pojištění 300,- (nevím proč, když jsem odpracovala 40 let jako zaměstnanec) . Soupis denních příjmů přikládám 1x ročně k daňovému přiznání. Účtenky vydávám zákazníkům. Mám jednoho brigádníka.
Tak se pro mne změní jen to , že účtenky a formuláře dostanu od FÚ. Jaký užitek bude z EET mít stát? Takových jako já jsou tisíce.
...no dle mého názoru ( a včil proti sobě poštfu dost lidí) byla nejlepší vláda s premiérem Nečasem, do doby než to ,,nevynuceně,, položil ....né proto, že by vládl špatně nebo měl On nějaký problém (jako Bureš atp) , ale proto, že se školácky zadíval do jeho tehdejší podžtašky,podržpéro (no stačí dodat jenom podrž). Nejhorší byla když vládl Santa s Becherem a oba měli virózu. Ta poslední Sobotka/Bureš jen těžila z rostoucího HDP, což jim připravila vláda Nečase. A jo (nikoliv ANO) nyní je těžké tam někoho dosadit bez klasických stran....ANO bez bureše je NIC, takový póvl co se utvořil z Věcí veřejných a jak ty dopadly, když jejich mecenáš Bártík odpadl.....?
No stačí když se všichni co tu blábolíte dáte dohromady a máme úžasný parlament, nemusíte se šutrama do Strakovky. Hned se budeme mít krásně. Tolik zloby, závisti a nenávisti na jednom místě. Na světě je tolik neštěstí a utrpení a vy se tady třesete kvůli nějaké úctence. Přeji vám všem abyste se uměli radovat z obyčejných dnů a věcí. Fáze jsme tady jen krátce.
Při tržbách 200 000 Kc za rok je průměr 16 666 kc za měsíc. Nedovedu pochopit, jak by z těchto peněz dokázal podnikatel uživit sebe a 1 zaměstnance, když jen podnikatel musí odvést měsíčně cca 4000 zdravotní a sociální pojištění, pak když dá mzdu zaměstnanci a odvody za něj, tak mu stejně nezbude už skoro nic, a z čeho platí energie, režie, atd - ? Jedině že bude pracovat zadarmo a ještě doplácet - čeho? Kdo toto vymyslel ?
A na to jste přišel jak? Určitě to tak není napsané. Teta Šilerová si to číslo vycucala z prstu.
Ani není logické, aby to tak mohlo být myšlené.
Kdyby mělo jít o měsíční tržbu (12x 200.000), tak už v 5. měsíci překročíte milionový obrat. Tím máte hned povinné plátcovství DPH, takže jste mimo tenhle lístkový systém už v prvním půlroce.
..no a vo tom to je , to ta dlouhokletá pracovnice FU nyní sedící na tlusté židli ministra financí , která našemu státu NIKDY nic nepřinesla - žádnou přidanou hodnotu, jen čerpala neumí spočítat !!!! A tadleta vosoba vládne státní kasse? Ach jo. Nerozumím cizím jazykum, ale co takhle defenestrace....
výše jeho příjmů z evidovaných tržeb (tzn. platby v hotovosti, šekem, poukázkou a dalšími způsoby, které spadají do zákona o evidenci tržeb) v každých 12 po sobě jdoucích kalendářních měsících nepřesáhne 200 000 Kč,
v každých 12 po sobě jdoucích kalendářních měsících uskuteční maximálně 1000 evidovaných tržeb.
Tržba 200 000 Kč hrubého. I kdyby se dařilo a rabat byl okolo 30% tj. zisk hrubý 60 000. při odečtení nákladů, včetně platby zdravotní pojišťovně a ČSSZ. snad zůstane okolo 20-30 tisíci čistého v nejlepším případě. Nikdo, ale nedokáže se udržet na hranici 200 000 přesně každý měsíc. Takže se dá počítat tak s částkou okolo 150 000 tržby což pak bude znamenat čistý příjem jen okolo 15-22 tisíci. Stejně pak podnikatel nesplní poslední položku pouze 1000 účtenek za měsíc. Při prodeji zmrzliny je to 1000x 25 = tržba 25 000. a už nesmí prodat nic. Při prodeji párku v rohlíku je to ještě méně. Takže z toho vychází jedině likvidace!!!! Škoda staneme se státem, kde ani ten co chce se živit sám i na úkor malého zisku nebude moci, protože mu to není dovoleno. Je to výsměch malým podnikatelům.
Ahoj Franto máš pravdu. 200 000 tržba je za rok a 1000 účtenek také. Tak tím spíše je to výsměch malým podnikatelům do toho se nevejde ani babka na trhu prodávající ovoce a zeleninu. zase zákon na nic a pro nikoho. Jestli si Schilerka a Babiš myslí, že když má někdo tržbu za rok 200 000, že může mít ještě zaměstnance tak nepatří na ministerstvo potažmo na místo premiéra, ale do Bohnic.
V této divné zemi se tomu ani nedivím. Český člověk závidí druhému pár kaček navíc anebo snad i nemoc, na straně druhé je mu celkem jedno, že živí největší počet státních úředníků ve střední Evropě a možná i v Evropě vůbec - dokonce i Polsko, které bojuje těžce s byrokracií, je proti české švejkově republice v tomto ohledu hadr. A když k tomu připočteme, že průměrný plat ve státní správě bude za chvíli atakovat 40 000 Kč brutto, není se co divit, že je třeba ty malé pořádně přidusit, aby ti velcí a nadnárodní mohli vyvést z této srandozemičky každý rok cca 470 miliard Kč. A pokud se podíváte na návrh novely zákona o daních z příjmů, soudruzi z ANO opravdu chrání jen velký velkokapitál, protože podmínky EU v tomto ohledu ještě změkčili. Soudružka naklekávačka Schillerová sice ráda hovoří o narovnání podnikatelského prostředí, ale měla by říct, že v jejím pojetí je ono narovnání o tom, že ti velcí a nadnárodní budou platit o to míň, co se těm českým a drobným naloží o to víc povinností a o to větší daňová zátěž. Nedávno jsem se bavil v TV, kde Schillerová před Takáčem na ČT 24 předvedla, že sice v rovině paušálů neumí dokonce ani násobit, ale to NEVA, je přeci odbornice z ANO, takže všichni drží hubu. A dokud všichni, koho se to týká, budou hubu držet, nepůjdou už taky pod koně a hlavně se nezačne uvažovat o tom, že se budou zákony dodržovat stejně jako to dělá tento stát a Schillerová - tedy jen, když se to náhodou hodí, nic se nezmění. ANO socanům finance nedá, protože takovou loajální a všehoschopnou čarodějnici jako je soudružka Schillerová by už nikdy nikde nepohledalo.
25 let jsem dělal drobného podnikatele v pohostinství. Po všech zákazech a nařízeních sem se nechal zaměstnat v jednom obchodním řetězci a mohu Vám s klidem říci, že jsem happy jak dva grepy. Samozřejmě je to pro ty co už nehoní žádné velké peníze, ale v určitém věku to člověku k životu stačí. A s EET a zákazem kouření v hospodách mně může tento systém vykouřit játra. Věřte, že přijdou ještě na spoustu jiných nařízeních a zákazů. Všem drobným podnikatelům přeju pevný nerv.
Veřím že přijde. A teším se na dobu až v téhle republice nebudeme mít jediného člověka schopného dělat rukama. Manžel je OSV v oboru intalatér-topenář. Už ho vidím jak nosí sebou Notebook, pokladnu EET včetně tiskárny na stavbu nebo ke staré důchodkyni do bytu. Už ho vidím jak se brilantně obsluhuje smartfoun, notebook a jiné elektronické vymoženosti, které neumí pomalu ani zapnout natož obsluhovat. Logicky taky proč by měl umět. umí spravit ucpaný odpad natáhnout trubyk na vodu odpad topení vyřešit prasklé rozvody vody odpadů, ale jeho ruce nejsou na tak jemnou techniku stavěné. Náš slavný export ze slovenska pan Bureš si neuvědomuje,že logicky řemeslník jako třeba pokryvač, zedník instalatér-topenář a jiné manuální prací se zabývající řemesla prostě už z principu věci nemůžou na stavby, střechy nebo do terénu tahat techniku za pár tisíc korun a vystavovat účtenku nebo fakturu na místě. to by vzali zařízení na stavbu 3-4krát a mohli by kupovat nové. kolikrát si na tu techniku ani nevydělají a mají další brigády aby mohli podnikat. V 45 letech jste odepsán a bud děláte brigády aby jste si zaplatil to co musíte a měl střechu nad hlavou a co jíst. A jste rád že máte manželku, která když to nevyjde to zadotuje ze svého dedictví. Prostě jak říka náš slovenský Andrejko "Bureš": Všichni kradou jen já mám čapí hnízdo a moc Vám vzít i střechu nad hlavou a beztrestně. Všichni mi ubližují a pomlouvají mne protože mi závidí. Néee já jsemnebyl estébak to jenom oni mne dali na seznam. Já nic soudruzi já muzikant." A spousta i docela inteligentních lidí mu to baští a není schopna bez kalkulačky si pouhým selským rozumem spočítatjeho příjmy a výdaje které nikdy neodpovídali skutečnosti a jdou a velebejí ho jako pánaboha. Však až jim zlikviduje firmu, rodinný majetek a rodinu a zůstanou na ulici dojde i na staré dobré babské rčení že sytý hladovému nikdy nevěří.
Plně s Vámi souhlasím. Všichni řemeslníci (jsem OSVČ truhlář), kteří musí nosit velké množství nářadí a ostatních nezbytných věcí (nepočítám v to samotnou zakázku), když budou muset nosit s sebou věci k EET, tak jsou to další věci navíc, které se mohou nejenom rozbít nebo jinak poškodit, ale také mohou být ukradeny. Tady je vidět, kdo vytváří zákony. Jsou to lidi, kteří nemají ani ponětí o práci normálních lidí. Za nic neodpovídají, tak proč by se snažili? Dokud si manuální práci, ale skutečnou manuální práci, nevyzkouší na vlastní kůži a nebudou za vše, co rozhodnou, odpovídat, tak se nic nezmění.
Můj nevlastní pradědeček Rudolf, který prošel první sv. válkou v Rusku, revolucí, legiemi bílými i rudými a sovětským gulagem (byl považován za padlého a vrátil se domů až v r. 1922), při sledování projevů státníků v televizi občas říkával:
"Hmmm, nojo, no, tak jo. Jen tak dál, hoši. Když se lidem bude dlouho sr....t na hlavu, tak nakonec i ty české holubičí povahy pochopí, že každej potentát je docela snadno oběsitelnej".
Jako dítě jsem příliš nechápal, co to ten děda (zemřel, když mi bylo devět) komentuje, proč jej všichni dospělí okřikují, a co tím vlastně myslí.
No, obávám se, s přihlédnutím k jeho životním zkušenostem, že dnes už docela tuším, ač on tak tehdy reagoval zejména na soudruha Novotného a jemu podobné...
Samozřejmě, ne že bych si myslel ž v naší současné "vyspělé demokratické společnosti" je takové řešení vhodné ;-)
(Mimochodem, odpověď na dotaz "dědo, a co je to potentát" zněla: "To je takovej hajzlík, kterej se dostal k velkýmu korytu. A nejen že z toho koryte žere, ale ještě u toho mlaská, ostatním z těch jejich malinkých korýtek bere a při tom se jim chechtá.")
úžasné, drobný podnikatel pracuje minimálně 14 hodin denně. teď ještě po práci bude vyplňovat další papíry.... je to vážně smutné. tady se nebavíme o podnikatelích se ziskem minimálně několik desítek tisíc, ale o podnikatelích se ziskem do 20.000 měsíčně. jde o lidi, co nezatěžují státní rozpočet ale o lidi co do něj přispívají. kdy už se stát konečně zaměří na lidi, co v životě nesáhli na práci a skutečně okrádají stát???
Nebylo by lepší pro OSVČ - drobné malé podnikatele tak tak uživší rodinu, z r u š i t EET, vykašlat se na to, opravdu nejde o žádné velké peníze z poctivé práce. Budou to brát celkem oprávněně jako buzeraci a tímto je ve volbách úplně ztratíte a kde budou - u ODS a ta vám to příště natře. TO OPRAVDU CHCETE
Ať už si konečně někdo na rovinu přizná, že stát stojí právě na střední třídě, kterou pořád deptá, že největší úniky naopak jsou u těch obřích firem a nejvíce majetných podnikatelů, kteří daní v daňových rájích nebo jsou dcerami zahraničních firem a společností. Bohužel, z tohoto ranku jsou lidé, kteří jsou ve vedení státu nebo se přidali k této smečce během svého působení v politice a rozšířili tak její řady. A kdo ještě dnes tleská Babišovi a jeho pravé ruce, která má podíl na těchto absurdních zákonech, je slepý jako patrona-signály, kam tato skupina zlatokopů náš stát vede, jsou nad slunce jasné-v době na naše poměry velkého hospodářského růstu premiér uvažuje o vydávání státních dluhopisů a chce sáhnout na poslední zbytky financí ve fondu národního majetku. Takže oblbovat lidi sliby a nahánět si do ohrady volební ovce a pak jim nedat nažrat, protože pastva došla. Děkuji, nechci. Jestli se EET nemělo jmenovat spíš EE B É.
Jsem podnikatel, EET jsem si pořizoval nerad a určitě to 5000,-Kč nestálo.
Vzhledem k tomu, že jsem uvěřil že je to povinnost pro každého , tak jsem to
vzal že to prostě tak bude!
Bohužel nyní se zase leze nějakým uplakaným skupinám z řad podnikatelů
do řiti. Proč???? ! Chceš korunu eviduj ! Nejsi schopen si na sebe vydělat s EET,
tak to nedělej . Nikdo nenutí sedět nikoho na trhu s jablíčkama ........ Je to jen
rozhodnutí.....! EET pro všechny co kasírují od 1 Kč .
A povinnost převzít účtenku! Né jako když se Vás prodavačka - zlodějka zeptá
jestli potřebujete účtenku z terminálu nebo čeká a čeká dokud si o ni neřeknete.
Prostě naočkovaná od majitele........... just si ji vyžádám!
Když musím já tak i ostatní !!!!!
Martine, ty nejsi podnikatel, takhle my se nechováme!!!! Nepoužíváme na paní prodavačku titul-zlodějka
Máš koupenou EET a neví z kolik? Tak to my víme kolik jsme do toho harampádí dali penízků
Nějaký podnikatel tady pláče? Pokud vím, ústavní soud takto rozhodl, že EET je fakt totál blbost
Co to je: Chceš korunu- eviduj??? Nejdřív jí musíme vydělat, pak evidovat, zdanit, a tak....
až budeš fakt podnikat, napiš zase něco
Co vidíte jednoduchého na paušální dani, když u ní musíte evidovat totéž, co u uplatnění výdajů paušálem? A žádost o ni je také docela vopruz, protože to řízení o ní je individuální a aby mělo vůbec smysl o ni žádat, měl byste ji navrhnout na základě reálných čísel, cca za tři roky zpět. Další věc je, že paušální daň (neb i podle součsných předpisů musí být minimálně ve výši 600 Kč) by platili i ti, na které se v současnosti žádná daňová povinnost nevztahuje.
Shrnuto - byl to vlastně akorát nákup "odpustek".
Přispěji troškou do mlýna.
Nadávat na něco umí každý, ale pojďme si projít fakta z praxe a ty jsou následující:
A) zavedení EET
Toto budu demostrovat na jedné prodejně potravin (potažmo firmě s 10 prodejnami potravin).
Ale musíme začít tak o cca 3 roky nazpátek. Před cca 3 roky byla prodejna potravin donucena úřady (asi FU) si koupit nové pokladny (říkalo se tomu prý Fiskální pokladny). Cena pokladny byla cca 25 000 Kč (v případě 10 pokladen jste tam byli za 250 000 Kč) - majitel to zaplatili ze svého. Tímto to vše začalo.
Po cca 3 letech přijde na řadu zavedení EET, takže tyto "staré pokladny" za 250 000 Kč strčíte jako majitel do sklepa nebo do nějaké místnosti, protože jsou vám na nic. Jediné co vám zbude, jsou plné krabice kotoučků o průměru 80 mm. A v tomto případě už máte mímus 250 000 Kč.
Musíte zavést EET a lámete si hlavu, kolik vás to ale bude stát? Někteří znalci tvrdili, že se tzv. vlezete do 5 000 Kč za jedno pokladní místo. Pojďme si to spočítat, jak je to s pořízením vybavení. Jaké vybavení k tomu potřebujete, abyste splnili povinnost EET?
1. tzv. železo (PC nebo nějakou sestavu).
V případě PC potřebujete bednu s min. W10, jinak vám to nebude šlapat (cena cca 3 500 Kč s licencí W10, plus program Excel a k tomu ještě běžný monitor, za 3,5 hodně dobrý - pokud chcete dotykový tak se připravte na cenu za monitor 4 až 12 tis. Kč podle velikosti)
2. Software na EET se na trhu pohyboval od 500 Kč až po nesmyslné částky 250 000 Kč vč. měsíčních licencí 890 Kč a jiných podobných paušálů. Prodejna si koupila software za 1 000 Kč jednu licenci bez paušálu, aby ušetřila.
2. Paragonová tiskárna (ceny těchto tiskáren se pohybovaly od 1 500 Kč do 15 000 Kč, a to podle počtu předpokládaných vytisknutých účtenek v našem případě se jedná o 4 700 účtenek měsíčně tzn. že musíte koupit tiskárnu za min 4 až 6 tis. Kč při tomto počtu účtenek vydrží 11 až 13 let) Ty levné tiskárny za 1 500 Kč vám vydrží sotva 3 až 5 let a potom vám odejdou a budete nuceni pořídit nové.
3. Připojení na internet se pohybovalo a pohybuje v průměru od 125 Kč do 350 Kč měsíčně.
Výsledek:
PC za 3 500 Kč + program na EET za 1 000 Kč + paragonová tiskárna 4 000 Kč (pro začátek kotoučky vlastní). Tedy CELKEM 8 500 Kč
K tomu musíte připočítat další náklady na instalaci programu (2 hodiny po 450 Kč, školení prodavačky (2 hodiny 1 000 Kč), pořízení internetu 300 Kč tj. celkem 2 200 Kč.
Po sečtení těchto dvou položek jsme na 8 500 + 2 200 = 10 700 Kč
Z tohoto je jasně vidět, že těch 5 000 Kč na pořízení jednoho prodejního místa ANI NÁHODOU!!!
Pokud si koupíte druhou variantu, tak se dostanete s náklady na pořízení EET někde kolem 12 až 25 tis. Kč za jedno prodejní místo.
A to ještě není vše, protože tím to ještě nekončí.........
1x měsíčně musí někdo zajet na prodejnu a stáhnout soubor účtenek na Flasku (dá se to řešit i vzdáleným přístupem, ale ten už musíte zase zaplatit, pokud ho chcete mít legálně.
Tyto data si např. ekonom stáhne na svoje PC a musí je tzv. zkontrolovat a potom předat účetní k zaúčtování. V případě 10ti prodejen jsem kontroloval takto 47 000 účtenek skoro 4 hodiny (program (např. při aktualizaci slavných W10) nebo taky někdy pani pokladní občas něco chybně zadá a vy to musíte pravidelně kontrolovat, abyste měli stejná čísla z EET a v účetnictví. Jinak máte problém s FU.
Takže práce navíc pro pokladní, ekonoma a účetní a popř. ještě pracovníka IT, který řeší propojení EET s účetním programem. Takže paní pokladní chce přidat, ekonom a účetní to taky nebudou dělat zadarmo. Takže když každému přidáte 1 000 Kč měsíčně za zajištění EET, tak jste tam za 3 000 Kč a celkově už budete na 13 700 Kč.
Pro mě osobně je to:
1. Velké náklady a spousta starostí při zavedení EET
2. Velká administravní zátěž malých firem, podnikatelů a OSVČ
3. Velký finanční byznys softwarových firem a jim podobných za legální podpory státu
Podle mě by všichni, kdo zavedli EET, měli předložit takovýto ekonomický rozbor na FU a ten by měl toto vyhodnotit..........a takový jako 10 miliard sem a 7 miliard tam a že spousta podnikatelů si toto zavedení pochvaluje, tak to jsou keci..............
A to nás ještě čeká zavedení GDPR
B) zavedení GDPR od 5/2018
Udělal jsem si vlastní průzkum na trhu, jaká je situace a dospěl jsem k následujícím číslům:
Informace pro ty, kteří se rozhodli na zavedení GDPR si najmout odbornou firmu (bod 2).
Nejdříve se podíváme na současnou situaci v oblasti nabízených služeb na zavedení GDPR na trhu. Ceny nabízených služeb a produktů byly zjištěny na základě mých osobních požadavků od 6 společností a byly zprůměrovány. Tyto ceny služeb byly zjišťovány pro organizace a společnosti do 50 zaměstnanců.
Služba/produkt Počet dnů/počet kusů Cena v Kč Poznámka
Školení GDPR 1 1 900 doporučuji
Školení DPO 2 18 000
Analýza GAP 1 120 000 až 250 000 Dle rozsahu
Implementace GDPR 1 350 000 až 450 000 Dle rozsahu
Evidence smluv - Program na evidování smluv 1 48 000 Licence na 5 let
Právní servis - Program na sledování právní legislativy 1 45 000 Licence na 5 let
Manager datových schránek - Program na ovládání datových schránek 1 35 000 Licence na 3 roky
Najmutí externího pracovníka DPO 1 8 000 a výše Měsíční částka
Vlastní pracovník 1 3 000 a výše Měsíční navýšení mzdy vlastnímu pracovníkovi
Z tabulky je vidět, že pokud si najmete firmu na zavedení GDPR a zakoupíte si od ní programy zaměřené na GDPR, tak se jednorázové náklady na toto zavedení GDPR můžou pohybovat min. 600 000 Kč a výše.
Dále je nutné k tomu připočítat měsíční náklady na správu těchto dat, což může podle mého odhadu činit tak min. 3 000 Kč a výše za práci jednoho pracovníka.
Se zavedením a zabezpečením dat budou připadat do úvahy ještě další práce navíc a náklady tipu:
a) práce IT (cloudová úložiště, šifrování disků, výměna staršího software za novější, nákup externích disků na ukládání dat apod.)
b) práce právníka
c) práce ekonoma
d) práce finančníka
A to zavedení GDPR má prý stát podle ekonomů 5x až 15x více než zavedení EET.
Z mého rozboru to bude asi FAKT PRAVDA, že to tak BUDE!!!
Ať žije podpora malého a středního podnikání v ČR.
Přeji vám hezký příjemný den. Ať se vám daří.
Obavam se, ze jste udelal nekde chybu, spise vice chyb. Treba nerozumim tomu, proc musite pouzivat drahy Excel, ale to je drobnost a pokud jej uz mate zakoupeny, tak jej jiste dokzete vyuzit i pro mnoho dalsich cinnosti. Pro ty nejmensi podnikatele jsou snad i nejake EET pokladny pro Android, do urciteho poctu uctenek je SW zdarma. Zkusenost s tim nemam, nepodnikam. Ale urcite zkusenosti s ucetnim SW mam, pomaham velkym firmam byt jeste vetsi a uspesnejsi...
Ve svem okoli mam nekolik asijskych obchudku, jsou to male vecerky, vetsinu prijmu tvori prodej alkoholu a kuriva, odhaduji obrat na 200, nekdy treba i 400 kKc za mesic, pokud se zadari. Ti lide neumi dobre cesky, ale vsichni maji pokladny ktere vydavaji kvalitni EET uctenky. Makaji od nevidim do nevidim. Mozna nedaji kazdemu zakaznikovi uctenku, ale pokud se clovek skarede podiva, uctenku bez reci dostane a uctenka je v poradku. Vetsina tech obchodniku ty uctenky skutecne tiskne i kdyz je zakaznici nechteji.
Jak je mozne, ze tito obchodni bez znalosti IT, s bidnou znalosti cestiny a mnoha dalsimi handikepy dokazou zakonu vyhovet? Co delaji jinak??
Pro vysvětlení
Pane to nejsou žádné chyby, ale skutečnost z praxe.
1. Excel se dá dneska pořídit starší licence za 500 Kč a ten potřebujete, aby se vám sestava z EET uložila v souboru .xls a vy ji mohl předat účetní a ekonomovi k dalšímu zpracování. Máte 10 prodejen tzn. 10 Excelů a věřte mi, že ty prodavačky v prodejně ten Excel vůbec na nic nepotřebují. Jediné, co bylo na tom nejtěžší je naučit ten soubor otevřít a dole na posledním řádku si přečíst celkovou denní tržbu a tu si přepsat do sešitku denních tržeb nebo si myslíte, že si prodavačka stihne v prodejně tvořit Kontingenční tabulky, když některé starší prodavačky ani neuměli na klávesnici v prvopočátku najít písmeno "K"?
2. Software pro Android a další podobné programy jsou jak se zmiňujete "ZADARMO". Ano jsou zadarmo, ale musíte si k nim koupit ještě měsíční paušál např. za 890 Kč, což je za rok 10 680 Kč a za 10 let je to 106 800 Kč.....a teď vám to přijde, že je to opravdu ZADARMO? Položte si otázku - dá vám dneska někdo v tomto státě něco zadarmo? Nesmíte všemu co v TV říkají věřit. Než jsem někomu doporučil zařízení na EET, tak jsem je půl roku prověřoval a srovnával a můj výsledek "TOTÁLNÍ HNŮJ" na trhu a skoro samej podvod na malého podnikatele a hlavně v podání mobilních operátorů.......
3. Vietnamská komunita - s tou mám jenom ty nejlepší zkušenosti (pracovitý a poctivý lidé vůči mě). Za svoji dobu podnikání jsem vyřídil 65 úvěrů pro tyto podnikatele v českých bankách (výše úvěrů od 1 mio až po 18 mio). Výsledek = dobrá splátková morálka a 57 úvěrů splaceno do 5ti let. Pro ně není problém si koupit v ČR RD za 3 až 5 mega nebo zařízení na EET za 25 tis. Kč, aby byli v klidu a neměli opletačky s FU........Víte, co jim hrozilo v případě nesplacení úvěru - deportace do Vietnamu a to je jako kdyby nad nimi visel Damoklův meč.
To jsou moje poznámky k těm mým chybám.....
Poznámka
Než někomu budete sdělovat něco o chybách, tak si to prověřte pořádně v praxi.
Zkuste si v tomto státě v malém podnikat a uvidíte a nebude se stačit divit, čím vším si budete muset projít a co si doslova protrpět.
Zkuste si např. rozjet cukrárnu a těch asi 97 povolení nebo kolik toho chtějí budete shánět tak asi rok a půl........ jak to popsal jeden malý podnikatel, co si ji chtěl zařídit. Najdete to někde na internetu.
VTIPNÉ VELMI
ZNÁM JICH TAKÉ PÁR A VÍM ŽE OBRAT MAJÍ AŽ 150000 DENNĚ, ALE SVĚTE DIV SE ANI JEDEN NENÍ PLÁTCE DPH
ÚČTENKU JSEM OBDRŽELA, ALE BEZ TZV. FIK KODU A KDYŽ JSEM SE NA NĚJ ZEPTALA, TAK MI CHTĚL NAKUPENÉ PONOŽKY SEBRAT I S ÚČTENKOU ZPĚT. A K VEČERKÁM MÁM TAKY SVÉ. POPRAVDĚ KDYŽ VIDÍM JAK ZODPOVĚDNÝ PRACUJÍCÍ Z VIETNAMU STOJÍ NA KASE V KAUFLANDU A MÁ VRCHOVATÉ TŘI VOZÍKY JEDNÍM AŽ 3 SORTIMENTY ZA AKČNÍ CENY TAK MNE BEROU VŠICHNI ČERTI. MÁLOKDO VÍ, ŽE ČESKÝ PODNIKATEL NESMÍ NAKUPOVAT V ŘETĚZCÍCH PRO DALŠÍ PRODEJ. VÍ TO TI PODNIKATELÉ A KONTROLY CO NA NĚ CHODÍ. ALE VEČERKÁM SE VYHNOU. ASI TO BUDE TOU PRACOVNÍ DOBOU NE??
Pokud budeme pořád plnit všechny nesmysly, tak nám budou nakládat dál a dál na záda až nás pověsí za koule do průvanu. Problém je v tom, že třetina nesvéprávného národa zvolila zločince, lháře estébáky a ochlasty do vlády naší vlasti.
Stačilo by vyhlásit občanskou neposlušnost a všechny ty kraviny prostě ignorovat a kontrolní úředníky vyrazit ze dveří a nakopat je do prdele. Když to udělá každá hospoda a obchod na celé ulici či obci, chtěl bych vidět, co by úředníci dělali, zda by zavřeli všechny podniky a vyměřili pokuty v maximálních částkách. To by se zastavil běžný život a i kobliháři by měli problém, jelikož by neměli kde nakoupit potraviny a ostatní potřebné věci.
Je to vlastně jednoduché. Stát nás může zatlačit jen tam, kam my občané dovolíme.
Z toho tedy vyplývá, že je nejvyšší čas na to opravdu vymlátit okna v parlamentu a na hradě, a když to nepomůže, tak ty šmejdy pověsit na šibenici.
Přátelé, tady nejde jen o EET, ale nikdo si neuvědomil jaké zlo je i kontrolní hlášení. Mít přístup k datům, tak stačí jednoduchý program a podle DIČ vím která firma s kým obchoduje a pak není problém konkurenci převálcovat. A nevěřím že jako ministr vnitra co to vymyslel ten přístup k tomu nemá. Všichni kradů, ale já chci být nejbohatší a nejmocnější, tak ještě uvidíte. Možná vzpomenout na starý český zvyk - defenestraci.
Já dostal od finančního úřadu pokutu díky eet..
A proč?!
Mám kasufik(dodavatel eet softwaru) kde vyjíždí na účtence políčko Provozovna, na moji eet účtence Provozovna: 11, protože mám jenom jednu provozovnu. .Já si myslel, že když jsem si nastavoval eet tak jsme se ukliknul o 1 a dál jsme omylem 11..
Tak jsme si to přepsal na provozovna:1.
Přišla finanční kontrola, na podnět z Prahy a že co tu jako dělám?!
Já vůbec nevěděl co se děje, co dělám špatně, asi po 5 min jsme pochopil že chyba je o pár kliknutí v tabletu a doplnění 1, aby provozovna byla 11.
Nevadí mi kontrolní úřady apod, ale to chování jsme nezažil, není mi ani 30 a finanční kontrola mohla být ve věku 45-55 let, ale aby mi týkali a chovali se ke mně jako k nějakému nevím ani co.. Ze slovy: "musíme vytisknou protokol tak nám dej židličku my tu přece nebudeme stát". Nakonec jsme měl podepsat protokol o korektním a diskrétní jednání FU, kdy mi cca hodinu v mojí provozovně za provozu seděli a vyjížděli protokol o jednom čísle, které bylo doplněno do 20s od upozornění že to mám špatně.
Zaplatil jsem 1 000 Kč jako pokutu a odešli.
Třeba u mě stačilo zavolat pane přepište to zpátky na 11, je to jakési evidenční číslo..
Ale to by nebylo na pokutu..
Yes (né ANO) jsou to opravdu obtěžující Ku..vy , jen aby vykázali činnost a právě na takových malých se lidově řečeno udělají, ale 50.000.000 burešovských přehlížejí . Mi ty kur....dělali kontrolu na vratku DPH (protože nakupuji v ČR s 21%DPH a vyvážel jsem do EU bez DPH tak mi kontrolu FU pro P10 dělali každý rok..OK jsem pro, at kontrolují) Ale jak přišel Estbák bureš do lavice min financí , dal PŘÍKAZ : v rámci možností a zákona dělat a prodlužovat kontroly a nevracet DPH !!! Ano až do doby než mohl vyhlásit, že ON (jen debilu žampión) ,,vybral,, na DPH víc než jeho předchudce. No jistě, vybíral, ale nevracel. Kontrolu mi ukončili po 10 měsících s výskledkem : BEZ NÁLEZU !!!! (Všechny podklady měli během 2 měsícu , ale jedna z výmluv FU byla, že čekají na zprávu Ředitelství silnic a dálnic, jestli TIR co jel tou či onou mýtnou bránou vezl mé zboží - jak to ŘSD muže vědět?? Mezitím, jsem přišel o odběratele, banky mi zesplatnily uvěry, nastoupili exekutoři a podnikání bylo v ,, renoltu,, Takto oni ničí malopodnikatele. Dnes jsem na UP, nemám sro ani ŽL a začít opět znovu bez kapitálu není easy. že by mi bureš pujčil na 2% p.a. a nebo šilherová, když tak ušetřila na ubytování na Václaváku...... :-)
Babišova zametacka pruseru a dotačních podvodů se třese na další tristatisicovou odměnu,jako už dostala ke svému nehoráznemu platu za první vlnu šílené EET.
Babišova motivace je v tom, že touží vypraskat všechny konkurující máloprodejce a živnostníky do svých firem,než se mu splní jeho sen ,zaplavit Česko Ukrajinci a Rumuny.
V jeho lesních akciovkach už to funguje a ty zážitky venkovních thp pracovníků jsou otřesné.
Kdyby se platila mzda odpovídající těžké práci,nebyl by tu jedinej Ukrajinec a místní lidé by nejezdili stovky km za prací do montoven,měli by práci za humny,jako dříve.
Ten bič šílené Babišovi vykonavatelky je pouze likvidace aktivních lidí,co nenadavaji po hospodách ale snaží se praci a maloprodejem třeba ovoce,medu,šperků,cukrovinek vylepšit své hanebné mzdy v hlavním zaměstnání..
Ale jenom ať ta 3 a 4 vlna naběhne. Když začínala 2 na podnikatele tak se jich nikdo nezastal. To bylo řečí že jsou to zloději a jak určitě okrádají stát. A teď když se to má začít týkat obyčejných živností tak to se nikomu nelíbí. Lidí se neumí podržet navzájem a nakonec na to doplatí všichni tím že se vše zdraží. To je stejné jako u protikuřáckého zákona. Místo co bychom se postavili všichni proti státu že se nám nelíbí aby hospodským nařizoval zda ji mají či nemají kuřáckou tak si pak stát dovoluje víc a víc. Je to hnus jak se lidem ukrajuje svoboda. a ještě větší hnus je že to snad lidem ani nevadí. Nejsou schopní zvednout zadek od televize a jít podpořit demostrace za správnou věc.
Při troše snahy se ve Vašem případě jistě dá vyhnout EET. Např. při objednání zákazníka mu dát – poslat fakturu a v den masáže provést kontrolu úhrady na účet. Nebo dělat charitu, nebo opravdu jenom melouchařit a nebo to nedělat vůbec a najít si jiné hobby.
Ale , když čtu všechny příspěvky, tak nad nimi zamýšlím a vyšlo mi, že se nelze vymezovat jenom na novelu zákona o EET, to co nám možná přinese, ale je nutno se podívat na celé politické dění kolem nás!
Problém je daleko hlubší a nebezpečnější!!! Je nutno, aby si každý z nás udělal jakousi inventuru svých názorů a dle toho začal také konat. Aby si přiznal koho volil a proč! Jestli nesedl na lep populistických slibů,… Ono nelze oddělit EET od ostatního!
Platí staré, ale pravdivé rčení: „Ryba smrdí od hlavy“! Podívejte se na naši, námi – občany zvolenou, jakousi „elitu“, která si myslí, že můžou vše a nad ně není, jim se nic stát nemůže.
President: Pro své příznivce za státní prachy udělá oslavu , jelikož vítězství a budoucnost na pět let je jejich! A demonstranti jsou chudáčci! Uznávaný a oceněný režisér je blbec, novinář má hlas jako mutant,… Ale poslat kondolenci do SR, je nad jeho povinnost !? Odsoudit veřejně vraždu slovenského novináře a jeho družky je nad jeho morální postoje! Kde zůstala minimálně lidská slušnost, lítost nad smrtí mladých lidí, když už nectí ostatní morální principy? Agentovi STB dá neomezený čas na vládnutí a hraní se sestavováním vlády, dokonce ho jmenuje premiérem i když je zde stíhání za podvod, chystá se jít mluvit na sjezd komunistů. Stranu ČSSD, která je de fakto jeho dítě tlačí do spolku s komunisty! Kde zůstalo jejich Bohumínské prohlášení? Vždyť nám všem jenom lže, dle toho, jak se mu to hodí!!! SPD pro něj není také žádná hrozba, byl na jejich sešlosti , ač chtějí , tak jak komunisté odchod z EU i z NATO. Toto není pro nikoho hrozba? Vždyť to by byl náš konec!
Pro předsedu Senátu, také malý podnikatelé, nejsou nic. Dle něho je potřeba nám zvednout odvody a všichni to položíme a půjdeme se zaměstnat. Je vyřešen problém s nedostatkem pracovníků!!! Opravdu bomba!
Předseda PS, to je loutka pana Bureše. Všechny stíhané poslance je potřeba vydat, ale jeho velitele tj. něco jiného! Obdobných výroků měl více. Mám za to, že jako právník by je nikdy neměl vypustit ze svých úst do éteru!
Předseda vlády – premiér, všichni kradů, jenom on čerpá dotace! Jednání k sestavení vlády je jenom kamufláž! Je to hra a působení na lidi! Když je stíhán, tak ať postaví nominanta na premiera někoho jiného z ANO a on se u soudu očistí! Již dávno jsme mohli mít vládu s důvěrou! Na co čeká policie? Na další volby a opětovné handrkování s vydáním, nevydáním? Jiný občan by byl již dávno v zadržovací vazbě, aby nemohl někoho ovlivnit! Co je teď kauza Murín? Odpoutání pozornosti na jinou osobu a snaha o ovládnutí policie,... Cesty vlády do krajů a sliby všem a všeho,je také jenom strategický tah, jelikož je potřeba si zajistit voličské hlasy pro případ předčasných voleb! Je to podvod za státní peníze! Je to bezesporu bývalý komunista a člen STB, sice vlastní spoustu majetku, ale to mu nebrání se spojit s KSČ. Proč??
Asi totalitu a vše tomu nasvědčuje, má v sobě! Lze říct, že platí staré rčení: "Starého psa novým kouskům nenaučíš" a "Vrána k vráně sedá"
Asi by bylo zajímavé se pohrát s myšlenkou, při návratu komunistů k moci, co by asi tak "soudruh Bureš" řekl komunistům na svůj získaný majetek.?
Myslím si, že by křičel mezi prvními: " Soudruzi já Vám majetek zachránil a celou dobu jsem Vám ho spravoval a zveleboval!"
Stojím si na tom, že Babiš byl komunista a musel být STBák, jinak by nemohl pracovat na zahraničním obchodu,..!
K tomu nepotřebuji spisy, ani žádný jiný důkaz! Taká byla doba! Tak to fungovalo, tak se žilo!
Který soud má morální právo ho teď očistit, když jsou zde fakta v několika spisech nezávisle na sobě? Otázkou ovšem dnes zůstává, jak je možné, že po "revoluci" zbohatli a nejlépe podnikali právě bývalí, ovšem "kovaní" komunisté a STB-áci, resp proč vůbec mohli zbohatnout a podnikat!?
Musíme si přiznat, že právě oni měli všechny informace, ale proč jsme jim to dovolili? To nebyla revoluce, ale opravdu dohoda pacifistů a komunistů, jak tvrdili a tvrdí určité skupinky lidí, o tom, že nebudou komunisti viset a ani nebudou zavíráni!
Patřilo by jim jenom to, co oni dělali lidem – národu! . Poslat je do lágrů a uranových dolů! Nic jiného, jenom aby si to vyzkoušeli.
Nebo, že by revoluci měli na svědomí právě STBáci a celé to "naoko vyvolali", jelikož lidi byli s formou socializmu již hodně nespokojeni a udržet ho již nešlo!?
Ovšem nebezpečí návratu totality v jiné formě, dnešní, ale děsně podobné roku 1948 tu máme opět! Dění na politické scéně podrobně sleduji, v rámci mých možností a snažím se dostat k co největšímu množství informací (jak na internetu, v televizi, v novinách,...)
Tyto informace jsou pro mne důležité a opravdu ukazují na toto nebezpečí!!! Já chci žít ve svobodném a slušném státě!
Rozhodně nechci totalitu v jakékoliv formě!
Je dobré, že se o věcech diskutuje, ale to opravdu nestačí! Je potřeba udělat víc! Je potřeba ukázat, že nejsme stádo, které strpí vše! Jako občané, by jsme se měli zajímat o dění v republice, v EU a ve světě. Dle toho je potřeba přistoupit i k jakým koliv volbám, účastnit se a vyjádřit svůj postoj! Kdybychom všichni k volbám šli, tak nebudeme mít na hradě ješitného, pomstychtivého starce s opovrhujícím pohledem a vyjádřeními na všechno a všechny, co není v souladu s jeho egem! Nebyl by ani agent STB, se stíháním na krku, premiérem, nevznikali by nesmysli jako je EET, …
Ale umožnili jsme rozdat karty tak, jak jsou a proto nezůstává nic jiného, než demonstrovat a nějako protestovat, aby nebyla ohýbaná ústava, zvyklosti z ní plynoucí a aby se neměnili zákony dle potřeby této „elity“!
Chápu, že se mnoho podnikatelů bude bát podepsat nějakou petici, aby na ně FÚ "neklekl", ale tak pojďme všichni a pozastavme cca na měsíc své živnosti! To na ŽÚ jistě zařídit jde! O pozastavení živnosti dáme na vědomí FU. Pojištění za ten měsíc si všichni na ČSSZ a ZP uhradíme jako samoplátci.
no jistěěěě, (by řekl klasik Donutil ) a navíc budete (určitě v blízké budoucnosti) muset udat sám sebe a Vaši rodinu kolik jste jich snědli, zavařili a případně zvodnili (51%) No to vše Bitandem Burešiler na nás chystá. A nejhuř na tom budou prostitutky, pokud ANOistum nedají zadara , tak už nedají nikomu a bureš udělá z továrny na kuřata, kterou někomu opět podloudně ukradne - továrnu na pásy cudnosti. Jen doufám, že první takový nasadí šilherce, aby se taková svoloč tlustá už nerozmnožovala.
no vraha....?? Třeba bude Jirka kandidovat....Většina našich vrcholných představitelu včetně presidentu byla zavřená, enem ten Bureš s Becherem nějak utíkají.... a Santa ? - toho už pan Buh potrestal v podobě ksichtu jeho syna.....ale i ten začíná být blbě nebezpečný (nejdřív názory a pak přijdou činy....?)
máte tu statistiku rozdělenou na podnikatele, kteří jsou předmětem eet a mají obraty do 500.000, tedy se započtením rozumných nákladů nikdy žádnou daň neplatí - přesto si na prokázání toho musí zřizovat i eet?
máte v té statistice odečtené podnikatele typu advokáti, programátoři, asistenti poslanců, obecně všichni švarczaměstnanci, kteří fakturují jednu fakturu za měsíc a nejsou subjektem eet?
máte v té statistice započtené lidi, co těsně před důchodem dostali padáka, a živnostenský list je pro ně předposlední šance před pracákem, a eet se pokusí vyhnout nepřijímáním hotovosti?
Čísla hovoří jasně. Mnozí předpovídali, jak se budou živnosti hromadně rušit a trend je opačný. Na to jsem upozornil. Nic víc - nic míň. Ale chápu, že se to mnohým nehodí do jejich chápání světa, ve kterém jsou neúspěšní kvůli druhým...EET, státu, úředníkům, konkurenci, špatnému počasí...a zapomínají, že pomocnou ruku najdou na konci své paže. Ostatním je vaše štěstí bohužel u ...
Je to bordel který nezmění ani volby. Babiše stejně budou volit všichni, kteří z toho mají ekonomický profit a vezou se na vlně ekonomického růstu.
Jen si to spočítejte, kolik to je voličů (důchodci, státní zaměstnanci a obyčejní zaměstnanci, kterým se také zvedá mzda). Tím samozřejmě nechci říct, že si to nezaslouží. Babiš není hlupák a ví jak na to.
Tom, důcchodci dostanou přidáno a na druhé straně dopady různých výmyslů zdraží tovar. Takže? Vojákům, hasičům a policajtům vrátila peníze Sobotkova celá vláda, tedy nemůžeme vyjmout ani ANO, ani ČSSD a ani KDU. Krom toho kdyby nebyla ekonomická možnost, tak by nebyla ani politická vůle! Čili nepřidal jim Babiš, ale Sobotkova koaliční vláda. A pokud si vzpomínám, tak proti nebyla ani opozice! To je nutno si uvědomit! Babiš, jakožto dobrý populista, to dobře prodal jako svoji zásluhu! A Sobotka se nijak proti tomuto populizmu nebránil!
V soukromých firmách se přidává, jelikož je nutí trh práce. Ale všeho jenom do času.
Oni Babišovi voliči procitnou, až se mu povede dotáhnout ve velkém ukrajince, rumuni,... Pak nastane to, že češi berou moc a tak je budou firmy nahrazovat těmito levnými lidmi. Pak bude pozdě!!!
Na vše je nutno koukat z různých úhlů pohledu a proto nelze předem říct, že to nemá smysl u voleb, jelikož Babiš neni hlupák. Předem tvrdit, že on zvítězí je omyl. To můžeme říct, že naco žijeme, když stejně umřeme!
Celé je to založené na podpoře těch nejhorších vlastností lidí. Hlouposti a závisti. Spousta lidí si dodnes myslí, že DPH platí podnikatel ze svého a proto, dobře mu tak! Každý by měl vědět, že podnikatel pouze daň vyčíslí , přičte k ceně svojí služby a odvede státu. Platí ji zákazník a věřte, že dobře mu tak!
Asi budu opravdu blejt,
Zase jsme si všichni rovni ,ale někteří jsou rovnější-když přišli na řadu právníci,doktoři,notáři tak ejhle s t o p.
Zase absurdistán. Z obyčejných drobných udělat zloděje,hlavně ať se je o čem bavit. A to ,že v daňových rájích končí
stonásobně více peněz ,to nikoho nebolí.Do dneška EET nepřineslo ani korunu,jen náklady ,co přineslo je rozeštvaná
společnost normálních lidí .Ti hlavouni přece jen toto potřebují ať vyskakuje -pro ně lůza ,aby měli svůj klid na tu
špínu ,kterou nás zdírají roky.Lidi iž se proberme a nenechme si kálet na palice
Podmínky pro tzv. off-line režim dokazují, že EET není opatření ekonomické, ale politické. Je to prostě součást permanentní volební ANOkampaně a se zdravým rozumem nemá nic společného.
Abych své tvrzení doložil uvedu dva konkrétní případy a abych „netroškařil“, budu předpokládat roční tržbu Kč 500 000.
1. Hostinský: Hostinská činnost je řemeslná živnost s možností uplatnění 80% výdajového paušálu. Pro informaci, protože jsem venkovský hostinský, uvádím, že skutečné náklady malé venkovské hospody se pohybují v rozmezí 65 – 80% a čím je hospoda menší, tím jsou relativní náklady vyšší. (Záleží především na tom, zda podnikáte „ve svém“ nebo platíte nájem).
Výpočet: Příjmy 500 000 – náklady 400 000 = daňový základ 100 000. Propočtená daň 15% =
15 000. Základní sleva na poplatníka dle §35 ZDP činí 24 840. Skutečná daň 0.
2. Prodejna smíšeného zboží. I zde je možno uplatnit výdajový paušál 60%. To ovšem nikdo neudělá, protože skutečné náklady jsou mnohem vyšší. Domnívám se, že čistý zisk takové venkovské prodejny je někde mezi 10 – 15% z obratu. Abych byl velkorysý přistoupím na 20%. Výsledek daňového propočtu je stejný jako v prvním příkladu – O (velká nula).
Abych to zjednodušil. Hranice zdanitelnosti u hostinské činnosti je 828 000 ročního obratu. Přesto ministerstvo stanovilo nesmyslnou hranici 200 000.
Jak říká mnoho tzv. odborníků, zvláště doc. Havlíček, venkovské provozovny trápí spousta jiných problémů a kvůli EET nekončí. Je to pravda trápí je např. „lahváč“ ze supermarketu, který je na polovině dodací ceny sudového piva. Trápí je permanentní slevy v supermarketech. Trápí je nízká výdělková úroveň na vesnici. A proto jim „navrch“ přihodíme EET a pokud je to dorazí, tak tam pošleme dotaci. To už není hloupost, to je zločin.
Cíl EET byl jediný. Vyvolat třídní nenávist mezi živnostníky a zaměstnanci, protože těch druhých je více a volby se blíží. Okolo venkovských živnostníků by se mělo chodit po špičkách. Oni totiž po státu nic nechtějí, platí sociální a zdravotní pojištění a pokud by i některý náhodou vytvořil zdanitelný příjem, slušela by mu více daňová amnestie než represe.
V této zemi se daňovou optimalizací zabývá úplně někdo jiný než živnostníci s obratem pod 1 mil.
Pavel Vacula
název článku není zcela správný, musel by být na mnoha rozdílných článcích. Za posledních 15 let se totiž nedělá nic jiného než vymyslí zákon, který se sice mohutně diskutuje, ale projde a následně se zjistí, že námitky byly asi opodstatněné, ale ani jeden z našich představitelů nevrátí změny zpět, aby nevypadali ti dotyční jako pitomci, takže se najde nové a bohužel vždy ještě horší řešení. Kdysi stačil papírový peněžní deník a kniha závazků. Dnes škoda hovořit. Když vidím jak mi na stole místo jedné malé účtenky přistávají 3 veliké listy po zavedení EET, které dle mého názoru nic nepřineslo neboť náklady a provoz musí převýšit rozdíl a mám na mysli náklady nikoliv podnikatele ale státu, tak se mi chce zeptat co dělají ekologové??? Křičí a ozývají se tam kde by nemuseli, ale ty papíry by je také mohly zajímat. Osobně mám nejhorší pocit z toho, že o nás rozhoduje někdo kdo je vyšetřován a má mít vliv na celou zemi????? Je mi jedno zda ho obviní či ne. Normální člověk by dostal padáka na hodinu a posudek, že by práci nesehnal. Bože a tady se tleská těmto lidem. Nevím proč někdo zmiňuje v této souvislosti jak Václava Klauze tak Havla. Nechápu to. Zapomínáte moc rychlo. Neříkám, že nebyly boty, ano byly. Ale neudělali je oni. Jen nechali projít zákonyx, které měly mezery a náš člověk vždy uměl zákony obcházet. Za posledních pár let jsem přišli jako národ o moc. Soukromí, právo svobodné volby. Ta demokracie kterou jsem získali, nám je průběžně odebírána. Je to jednoduché. Ptejte se kde vzala např., Vietnamská komunita peníze na nákupy nemovitostí a mají jich hodně. A kolik uhradili státu na daních??? Tak rozebírat EET nemá smysl. Dokud nejsou podmínky stejné pro všechny a to dlouho nebudou můžete se jen tiše vztekat a přemýšlet proč.
Při sezonním prodeji zmrzliny ( 5 měsíců v roce ) budu mít 1000 účtenek ( 200 na měsíc ). Takže nasadím si rukavice, naberu 1 kopeček zmrzliny za 15 Kč, sundám si rukavice, příjmu peníze, vyplním EET účtenku, a to mohu za den udělat 6krát, protože jinak počtem evidovaných tržeb nesplním podmínky pro tento způsob EET. Zbývá jediné, vstoupit do skutečné EET, koupit si patřičná zařízení, zaměstnat osobu na zaznamenávání počtu prodaných kopečků zmrzliny ( min. mzda 12.200 Kč + odvody ). Sami vidíte ( na Ministerstvu financí ne, nikdy v praxi nebyli ), že má jediná cesta vede na Úřad práce pro podporu.
S ODS máte pravdu , ALE ANOisti dostali při posledních parlamentních volbách 29,64 % hlasu při 60.84% učasti voliču. Tedy de-facto získali JEN 18,03297 % hlasu.....
A tato skupinka vlezdoprdelku Bitandemu Burešilherová chce mít 100 % moc k vládnutí???? Stádo ovcí s beranem v čele lehce ojebete....a bohužel se toto nyní děje s obyvateli ČR. TEDY 18 % !!!! Je třeba nazývat a popisovat věci pravými čísly....
Pokud by tam STBák Bureš nebyl tak jeho podržtaška Faltýnek (jo Václav FALTUS to je kabrňák) by to rozpustil mnohem dřív než Bárta nasedl do jeho Masserati. A problém dnešních dnu je opravdu premiér Babiš, který NIKDY nezískal duvěru. Kdyby nebylo pravda, že bez něj padá chnutí ANOistu do kytek tak by ANOisté navrhli třeba hm ,, ministra obrany,, M. Stropnického - všichni jej znají a většinová vláda s ODS by byla do 2-3 týdnu. Ale je jisté, že ODS nemá takový mandát, aby se nemuseli obávat, že dopadnou jako ČSAD pod vedením wíkendového premiéra Sobotky, kdy uspěchy si připsali ANOisté a neuspěchy pak Wikendovci a křesťani.....
Vážení, tedy jestli vůbec to někdo čte. Vzhledem k paušálním výdajům je úplně zbytečné evidovat tržby do 550.000,- u volných živností a do 1.000.000,- u řemeslných živností. Tudíž je to jen šikana a neoprávněné shromažďování informací. Ty lidičky mají stejně daň 0, takže nemají co ukrást, proč by podváděli když nic nemusí platit, tedy nic, každý zaplatí státu minimálně 50.000,-ročně na daních jménem sociální a zdravotní, tomu se však nevyhne, to zaplatí i když vydělá 0,-. . To se opravdu necháme tak šikanovat ???
Chápu to tak, že paní Šillerová už jen z principu musela vymyslet takovouto ptákovinu pro ty nejdrobnější živnostníky, aby byli za každou cenu pod kontrolou. I když to fakticky nedává smysl, neboť jejich příjmy jsou příliš nízké na to, aby mohli stát nějak okrádat. Za každou cenu znepříjemnit svobodně pracujícím lidem život a ponížit je, jak je to jen možné. Čistý odraz represivní politiky ANO spolčené s levicí. Pokud nám bude tato vůči podnikání nenávistná a nepřející garnitura vládnout, bude to jen a jen horší. A občané, kteří s nimi teď sympatizují, budou sami záhy litovat. Jinak to ani nemůže dopadnout.
Lituji vás kolegové! Já sám odešel na OSVČ po ztrátě zaměstnání.Dělal jsem z 90% pro vlastníky bytů,kteří mi všechno museli splácet jedině přes fa. V hotovosti jsem vybíral jen za nadstandard . Při ročním sčítání na FÚ, jsem každoročně zahazoval slevy na daně od Klause,Kalouska a všech ostatních darmojedů, Když bych si měl na množství 50 výběrčích lístků ještě pořizovat EET , tak jsem raději skončil.
Až se bude ministerstvo financí chlubit kolik činí nárůst vybraných daní, tak si připomeňme, že před Babišem bylo lze koupit rohlík za 0,9 Kč a dnes nejméně o polovinu víc! Tudíž jen blbec by věřil, že se vybírá stejně, při podobnému výpočtu 2% nárůstu cen u všeho zboží !
Tak na ně zloděje důchodce, které okradli při stanovení důchodu a aby vůbec vyžili, tak si trochu pomáhají drobným podnikáním. No a vymyslíme na ně EET, no a když ne, tak budou vypisovat hlášení finančáíku každý měsíc a chodit si k těm zlodějům pro číslované účtenky každý měsíc. No a to ještě nevíme zda budou ty účtenky zadarmo. Nejlépe asi v tom kocourkově se mají ty špičky, chápu, chybí jim daně, neboť nemohou už tak krást, není z čeho. No a mezi námi, ta nová ministryně financí je tak odporná baba, že kdyby byla jediná na světě tak si to asi budu raději dělat sám.....
Proč si neberete vzor ze zahraničí ? Vždy se vymlouváte to je -po vzoru ze zahraničí. A najednou se vám to nelíbí, jak to mají v zahraničí . Mají perfektní trhy. Dělají si svůj seznam - seznam tržeb. Na konci roku, udělají seznam příjmů. Tak jak to u nás také fungovalo. A teď ? Co si vymýšlíte. Děláte zákony od stolu. Postavte se také na tržnici a zkuste si to osobně. Co dělá podnikatelská komora - proč rozumně nehájí malé podnikatelé?? Asi tam ani nemají sedět když nic nedělají pro malé podnikatelé. Vše odsouhlasí.
Velké a bohaté podnikatelé i jiní kradou ve velkým, kontroly nic nenajdou - nedohledají. .Je to podplacený a nebo ani neumí dělat pořádně ekonomické kontroly ? Hlavně vykládáte ten a ten ( malý podnikatel ) má pokuty za to a to .......... Proč pořádně nekontrolujete ty velké podvody. Opravdu víte o kolik peněz přichází náš stát. Ty malé podnikatelé jsou rádi se uživí své rodiny - hlavně že nejsou na pracovním úřadu. !!
Tak abychom nezlenivěli, budeme si chodit na úřad pro bločky, ty se budou evidovat, když udělám chybu, nebo nějak zničím bloček nebo jeho část, budu jej muset uložit a napsat protokol, proč se to stalo a jak se to stalo............
Dříve jsem to znala, jako evidované příjmové a výdajové pokladní doklady za totáč, ty se inventarizovaly a při ztrátě se to muselo zdůvodňovat. Buzerace, to si ti pitomci nemohli vymyslet nic blbějšího. Jen aby Babišovi neuteklo ani jedno prodané jablko. Je vidět, že má v krácení tržeb a příjmů , různé optimalizaci hospodaření na hraně zákonů dobré zkušenosti...jistě z vlastní zkušenosti. Jak jinak by tak rychle ke svému majetku došel...