Microsoft chce expandovat i na trhu internetové reklamy. Do pěti let by se chtěl stát jedním ze dvou největších aktérů v tomto oboru. Včera to oznámil na konferenci v Seattlu prezident firemní divize služeb Kevin Johnson. Ten také předložil plán pro následující roky, kdy by měl Microsoft zvýšit své podíly ve vyhledávání, prohlížení stránek, času strávenému na webu a příjmů z reklam.
Na internetovém trhu zatím vévodí společnosti Google a Yahoo. Současný podíl stráveného času na stránkách firmy chce Microsoft navýšit na 20 % ze současných 17 %. Podíl na vyhledávání by chtěla firma zvýšit trojnásobně, z nynějších 10 % na 30 %. Největší nárůst chce ale firma uskutečnit v příjmech z internetových reklam, a to ze 6 % na 40 %.
O nejen internetových reklamách čtěte článek Sbohem, Pane Vajíčko! Reklama se dnes dělá jinak.
Zdroj: ČTK