Vlákno názorů k článku Ministr zemědělství chce zavařit řetězcům. Plánuje například omezit slevové akce od tlača - Ono by možná stálo za úvahu podívat se...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 28. 2. 2018 15:10

    tlača (neregistrovaný)

    Ono by možná stálo za úvahu podívat se na jejich akce pod drobnohledem.Člověk pokud opravdu sleduje ceny, zjistí,že to co včera stálo 20 Kč,je dnes v akci za 23.Divná sleva.

  • 6. 3. 2018 14:04

    Karel (neregistrovaný)

    Jak kdy a jak kde. Já mám vypozorovány některé drahé výrobky v některých supermarketech. Takže třebas mou oblíbenou značku tolateťáku mají v supermarketech za cca 105Kč a v drogeriích za 80Kč. Zhruba jednou do měsíce je akce a v supermarketu ho mají za 54Kč.
    Podobně kafe, co pije manželka. Velké balení kolem 270Kč, v akci za 140Kč. Tu akci mívají ve dvou řetězcích, obvykle tak jednou za dva měsíce. Takže zhruba jednou do měsíce se dá sehnat.
    U těhle věcí vždy kupuji do zásoby, protože se to nekazí a já vím, že to spotřebuji nebo rozdám. Do letáků nekoukám, jen se při cestě kolem regálu podívám po těhle položkách, jejichž cenu znám (toaleťák, kafe, aviváž, prací prášek, kukuřičné lupínky, fazole/kukuři­ce/hrášek/ana­nas v konzervě apod.) - a když je to zlevněné tak to koupím.

    Otázka je, zda i za tu akční slevu to mají se ziskem. Já věřím, že buď ano, nebo je to prostě za nákupní cenu. Takže většinu času na tom mají 100% přirážku.

    Jiná katerogie jsou potraviny s krátkou trvanlivostí. Tam běžně dělají to, že tu věc na pár dnů hodně zdraží a pak mírně sleví. Takže něco, co běžně stojí 30Kč zdraží na 40Kč a pak zlevní na 29Kč. U tohohle se vyplatí sledovat ceny ani tak ne kvůli té slevě, jako spíš kvůli těm pár dnům, na které to zdraží. V těch dnech je lepší to koupit jinde, koupit jen nezbytně nutné množství nebo to koupit později. Je pravda, že to lze ale efektivně dělat jen když člověk cenu těch věcí dlouhodobě zná. Protože v letáku se nedočtete, že je právě ten den, kdy džus zdražili z 32Kč na 42Kč.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).