Názor k článku Místo desítek hodin podnikání jsme museli nastavovat tisíce „kravin“ v #EET od anonym - Ten článek je o e-shopu. Jaké myslíte stále...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 11. 4. 2017 16:27

    bez přezdívky

    Ten článek je o e-shopu. Jaké myslíte stále zařízení? Je tu X komentářů a většina negativních ve stylu, že "je ten článek blbost" mluví o kamenném prodeji. EET v online a v kamenné prodejně není to samé. Do e-shopu na míru nelze nacpat hotovou pokladnu od O2, KB nebo Dotykačky :)

    Orientačně to stálo: 60 hodin programátorské práce (máme vlastní systém e-shopu) - 4 jazyky (www.different.cz, www.differenta.sk, www.differenta.ro, www.differenta.hu), 4 měny, dárkové poukazy, dobropisy atd. Pár hodin dodělávek, až když přesně člověk zjistil, že zákazníci mu do procesů dokáží vnést další nové zajímavosti, které neočekával a je nutné je zautomatizovat.

    Zaškolení jednoho personálu tak 2 hod. Nehledě na to, že dnes je 11.4. a holky ve firmě se prostě stále ptají: "a neudělám tím chybu v EET?". Protože tomu prostě nechtějí rozumět. Pracují ve www.different.cz, protože je prostě baví pracovat s módou. Ne logicky uvažovat nad nějakou EET.
    Je tam navíc těžké započítat hovory: "Ahoj. Potřebuji rychle vědět... když paní přišla na osobní odběr, ale teď si bere jen polovinu věcí a má k tomu ještě dárkový poukaz od manžela, který chce odečíst... co s tím máme dělat?" >>> rozhozená vaše rozdělaná práce, brainstorming týmu, co tím vlastně kdo myslí a jak by to vlastně bylo správně v EET řešit a udělat. Naštvaný zákazník, protože chce být už venku z obchodu a hrát si doma s rodinou...

    Ono se to zaběhne, jasně. Mně prostě přijde jen nepřiměřená ta zbytečnost toho, že platby kartou vždy šly přeci dosledovat, protože přichází na účet. Tak proč jsme sakra museli ty desítky hodit řešit zavádění EET do e-shopů právě kvůli platbám kartou? Já to prostě přisuzuji tomu, že ti, kdo zvedali ruku, tomu prostě tak úplně nerozumí. A pak se tedy včas měli zeptat odborníků. To je jediný smysl článku.

    Přeji vám hezký den. Milan Polák

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).