Mobilní marketing umí zasáhnout každého

14. 12. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

Poměrně novou formu propagace představuje mobilní marketing. Ten spočívá v tom, že se reklamy rozesílají do mobilního telefonu. Jde tak o velmi účinnou reklamu, která dostihne zákazníka téměř kdekoli. Zasílat se mohou jak sms zprávy, tak i mms.

Inzerování tímto způsobem se hodí pro nabídky, které jsou většinou časově limitované, cenově zvýhodněné nebo nějak atraktivní. Nemusí se vždy týkat pouze mobilního operátorů, ale i jiných firem. Majitel mobilního telefonu již nedává žádný souhlas se zasíláním obchodních sdělení. Ten totiž vyjádřil podepsáním všeobecných podmínek.

O současné situaci mobilního marketingu na českém trhu se dočtete také v článku Jana Vyhlídalová: Boom mobilního marketingu nastane nejdříve v roce 2011.

Autor článku

Redaktor/ka již pro server Podnikatel.cz nepracuje. 

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).