Názory k článku Moderní neuromarketing funguje i v malých obchodech. A skoro zadarmo

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 8. 1. 2014 10:51

    blume (neregistrovaný)

    """
    Fyzikální podpora spočívá ve snižování elektrického napětí ošetřovaných subjektů a objektů vůči zemi zvyšováním elektrické vodivosti. Kvantový generátor působí na své okolí zvýšením elektrické vodivosti prostředí a iontovou vyvážeností konkrétního prostoru.
    """

    Jestli se tim firma Tetraktys uzivi, tak lidstvo uz skutecne zblblo za mez moznosti navratu :D

  • 8. 1. 2014 13:21

    šarik (neregistrovaný)

    Dokud budou hloupí lidé, budou mít kramáři rej.
    Jediná normální věta v celém článku je, že populace se skládá z 95% tupých ovcí.
    Naštěstí se toto vůbec na mě nechytá. Jdu kupovat něco určitého a další mě nezajímá. A ehm ta lepší polovička lidstva co dělá ten obrat....v mém okolí je to naštěstí těch 5% normálních ženských. Mají jedinou emoci při vlezení do obchodu a to NASRANOST!
    1) který debil vymyslel chodit proti směru hodinových ručiček, když jako praváci si levou rukou-tedy nepohodlně musíme podávat zboží a pravou rukou tlačit vozík.
    2) pořád zboží přemísťují a my to musíme pracně hledat po celém obchodě a ztrácíme zbytečně čas.
    3) pořád mění obaly. Jsou čím dál větší a je tam toho míň a často ani nepoznám, že je to, to co beru vždycky a ještě musím jít jinam, protože fakt nemám čas studovat každou položku zboží co je to zač.
    4) nevím proč jim tam pořád hulákají nějaké odrhovačky co nesnáším.
    5) ve finále jsem u pokladny 56tá protože jsou otevřené dvě ze 14 pokladen.
    6) nekonečné regály s jedním druhem zboží a to než přejedu k tomu co chci koupit, tak půlden pryč.
    7) jsem ráda, že z tama vypadnu a víckrát mě tam neuvidí, protože to samý má naproti přes silnic Vietnamec ve Večerce za stejnou cenu, nakoupím za zlomek času, všechno najdu poslepu a u kasy to švihá.

  • 10. 1. 2014 0:29

    kika (neregistrovaný)

    Neda sa nereagovat na to co sa tu clovek docita.
    V oblasti neuromarketingu nie som ziadny novacik. Studovala som marketing v Anglicku a specializovala sa na neuromarketing v Nemecku a Svajciarsku. Som v time oslahanych marketerov v bankovom sektore, ale toto nas vsetkchych dostalo. To fakt myslite vazne?
    Keby som netravila kazdy vikend v Prahe a jej obchodnych retazcoch tak by som to tu s radostou prehliadla....
    Prestanme si pliest hrusky s jablkami. Neuromarketing prosim pekne nie je o spontannom rozprasovani parfemu po predajni, nahodnom muzikalnom vybere, a predovsetkym, kvalitny Neuromarketing nie je zadarmo a ani skoro zadarmo. To sa potom necudujte, ze zakaznicka prcha k vietnamcovi. Qualita stoji. A sice dost.
    Ale aj diletantne pokusy ceskych marketingovych kreativcov stoja miliony. Seriozneho neuromarketingu sa cesi ale aj slovaci boja ako cert kriza, inac si tuto situaciu (zlavy, kam sa oko pozre, smoulovia a kuchari) neviem dost dobre vysvetlit.
    Ceresnicka na torte je kvantovy generator spolocnosti Tetraktys. Az potial som tuto reportaz brala vazne. Dalej to uz sklzlo len do roviny nejakeho fyzikalno-marketingoveho variete. Skoda!
    Kvalitny Neuromarketing, je ako pre KAZDEHO usity oblek na mieru- pasuje, pösobi, nerusi, nadhodnocuje..... !!!!!!!!!

  • 12. 1. 2014 8:42

    cc (neregistrovaný)

    Tak ten žvást Langa mne dostal.
    Pěkný PR článek.

    S tím vienamcem je to pravda. Též jsem si na jeho obchod (se stejným zbožím jako jinde) zvykl.
    Nikde se nestrkám s košíkem, nemá přeplácané parkoviště (o té zasfaltované ploše místo zeleně nemluvím), není samá cedule "akce" (i když to nakonec vyjde dráž), prodává ĆESKÉ balené výrobky a potraviny a ne šmejdy (nejen z Polska).
    Jeho prodejna je pomalu v každé větší vesnici do večera včetně víkendu a nákup u něho je otázka max. 10 minut a za ceny stejné a menší něž v "*marketu", takže k němu nejedu s rodinou na víkendový výlet (to u lidí nechápu).
    Když už nějaké peníze přizná nebo případně zbytek nepřizná, tak je však stejně zase utratí v ČR za jiné věci, baráky, chůvu a nevyvádí peníze do zahraničí, protože 99% našich slavných řetězců je v rukách cizáků.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).