Názor k článku Moderní neuromarketing funguje i v malých obchodech. A skoro zadarmo od šarik - Dokud budou hloupí lidé, budou mít kramáři rej. Jediná...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 8. 1. 2014 13:21

    šarik (neregistrovaný)

    Dokud budou hloupí lidé, budou mít kramáři rej.
    Jediná normální věta v celém článku je, že populace se skládá z 95% tupých ovcí.
    Naštěstí se toto vůbec na mě nechytá. Jdu kupovat něco určitého a další mě nezajímá. A ehm ta lepší polovička lidstva co dělá ten obrat....v mém okolí je to naštěstí těch 5% normálních ženských. Mají jedinou emoci při vlezení do obchodu a to NASRANOST!
    1) který debil vymyslel chodit proti směru hodinových ručiček, když jako praváci si levou rukou-tedy nepohodlně musíme podávat zboží a pravou rukou tlačit vozík.
    2) pořád zboží přemísťují a my to musíme pracně hledat po celém obchodě a ztrácíme zbytečně čas.
    3) pořád mění obaly. Jsou čím dál větší a je tam toho míň a často ani nepoznám, že je to, to co beru vždycky a ještě musím jít jinam, protože fakt nemám čas studovat každou položku zboží co je to zač.
    4) nevím proč jim tam pořád hulákají nějaké odrhovačky co nesnáším.
    5) ve finále jsem u pokladny 56tá protože jsou otevřené dvě ze 14 pokladen.
    6) nekonečné regály s jedním druhem zboží a to než přejedu k tomu co chci koupit, tak půlden pryč.
    7) jsem ráda, že z tama vypadnu a víckrát mě tam neuvidí, protože to samý má naproti přes silnic Vietnamec ve Večerce za stejnou cenu, nakoupím za zlomek času, všechno najdu poslepu a u kasy to švihá.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).