Názor k článku Moderní neuromarketing funguje i v malých obchodech. A skoro zadarmo od cc - Tak ten žvást Langa mne dostal. Pěkný PR článek. S...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 12. 1. 2014 8:42

    cc (neregistrovaný)

    Tak ten žvást Langa mne dostal.
    Pěkný PR článek.

    S tím vienamcem je to pravda. Též jsem si na jeho obchod (se stejným zbožím jako jinde) zvykl.
    Nikde se nestrkám s košíkem, nemá přeplácané parkoviště (o té zasfaltované ploše místo zeleně nemluvím), není samá cedule "akce" (i když to nakonec vyjde dráž), prodává ĆESKÉ balené výrobky a potraviny a ne šmejdy (nejen z Polska).
    Jeho prodejna je pomalu v každé větší vesnici do večera včetně víkendu a nákup u něho je otázka max. 10 minut a za ceny stejné a menší něž v "*marketu", takže k němu nejedu s rodinou na víkendový výlet (to u lidí nechápu).
    Když už nějaké peníze přizná nebo případně zbytek nepřizná, tak je však stejně zase utratí v ČR za jiné věci, baráky, chůvu a nevyvádí peníze do zahraničí, protože 99% našich slavných řetězců je v rukách cizáků.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).