Větší pohodlí pro utrácení lidí nabízí Lidl ve své prodejně nové generace v Berouně. Je první svého druhu ve střední a východní Evropě. Poté berounské budou v následujících třech letech v České republice vznikat další. Investice spolkne 9 miliard korun.
Toalety, širší regály, velká pekárna
Na místě staré prodejny Lidlu vznikla v Berouně prodejna nová, moderní. Má nabízet kompletní komfort nakupujícím. Mezi největší změny patří širší parkovací místa, uvnitř pak světlý vzdušný prostor se širokými uličkami, velká pekárna a rozšířené úseky čerstvých potravin až o 20 %, na které klademe stále větší důraz. Zákazníci jistě ocení více pokladen s novým odkládacím prostorem. Novinkou jsou také toalety s přebalovacím pultem, nebo nabídka kávy s sebou,
vypočítává výhody nového typu prodejny Pavel Stratil, generální ředitel společnosti Lidl.
Pozadu nezůstávají ani konkurenční řetězce. Penny Market testuje v Praze zcela nový city koncept. Prodejna v Revoluční ulici nabízí modernější vzhled. Před rokem s novou podobou prodejny přišlo také Tesco.