Moderní, útulná, líp vybavená. Německý diskont v ČR otevřel prodejnu budoucnosti

7. 12. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek Autor: Karel Choc, Internet Info, podle licence: Rights Managed
Ilustrační obrázek
FOTOGALERIE: První prodejna Lidlu vytvořena podle nového moderního konceptu stojí v Berouně. Nově nabízí toalety, širší regály, více kas a širší parkoviště.

Větší pohodlí pro utrácení lidí nabízí Lidl ve své prodejně nové generace v Berouně. Je první svého druhu ve střední a východní Evropě. Poté berounské budou v následujících třech letech v České republice vznikat další. Investice spolkne 9 miliard korun.

Toalety, širší regály, velká pekárna

Ilustrační obrázek
Autor: Karel Choc, Internet Info, podle licence: Rights Managed

Prodejna nové generace řetězce Lidl v Berouně. 

Na místě staré prodejny Lidlu vznikla v Berouně prodejna nová, moderní. Má nabízet kompletní komfort nakupujícím. Mezi největší změny patří širší parkovací místa, uvnitř pak světlý vzdušný prostor se širokými uličkami, velká pekárna a rozšířené úseky čerstvých potravin až o 20 %, na které klademe stále větší důraz. Zákazníci jistě ocení více pokladen s novým odkládacím prostorem. Novinkou jsou také toalety s přebalovacím pultem, nebo nabídka kávy s sebou, vypočítává výhody nového typu prodejny Pavel Stratil, generální ředitel společnosti Lidl.

Pozadu nezůstávají ani konkurenční řetězce. Penny Market testuje v Praze zcela nový city koncept. Prodejna v Revoluční ulici nabízí modernější vzhled. Před rokem s novou podobou prodejny přišlo také Tesco.

Prohlédněte si prodejnu nové generace.

Autor článku

Jana je redaktorkou a korektorkou Podnikatel.cz. Hlídá a píše aktuální zprávy z byznysu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).