Podnikatel.cz představuje inovovanou módní rubriku Dress Code

9. 4. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

Odborný server Podnikatel.cz mění dodavatele svého módního obsahu. Po rok a půl trvající spolupráci se společností pietro filipi se exkluzivním dodavatelem článků zaměřených na dress code a módní trendy pro podnikatele a manažery stává společnost Marks & Spencer.

Čtenáři serveru Podnikatel.cz se mohou těšit nejen na novou fotogalerii v rubrice Dress Code v sekci Manažerský život, ale také na řadu nových článků, které budou vycházet pravidelně v průběhu roku. Během měsíce dubna bude také rubrika Dress Code obohacena o nové texty a samostatnou galerii k letní sezóně.

Partnerství se serverem Podnikatel.cz je z našeho pohledu výborným krokem k oslovení cílové skupiny podnikatelů a manažerů, kteří si postupně začínají uvědomovat, že dress code tvoří jeden ze základních prvků jejich úspěchů při osobních jednáních, upřesňuje důvody spolupráce Renata Fišerová, Regional Marketing Manager společnosti Marks & Spencer Czech Republic, a.s.

Na spolupráci s týmem společnosti Marks & Spencer se opravdu těšíme. Chceme našim čtenářům poskytnout kvalitní módní poradenství a nabídnout jim informace od specialistů ve svém oboru. Ostatně, stejný záměr máme při sjednávání všech obsahových partnerství, dodává Michael Hovorka, šéfredaktor serveru Podnikatel.cz.

Server Podnikatel.cz zaznamenal v prvních třech měsících roku 2009 nebývalý zájem čtenářů, spojený především s poptávkou po daňovém informačním servisu. Nyní pro své čtenáře připravuje rozšířený komplexní servis týkající se finanční krize a politického dění. V našem aktuálním zpravodajství budeme více zohledňovat dopad stále se prohlubující hospodářské recese. Zároveň zaostříme na politickou scénu, která se otřásá v základech, a protikrizové balíčky, po jejichž realizaci podnikatelé stále hlasitěji volají, uzavřel Michael Hovorka.

Autor článku

Michael je šéfredaktorem Podnikatel.cz a BusinessCenter.cz a jeho doménou jsou rozhovory. Zajímá se o marketing, e-commerce a nové technologie.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).