Módní žargon je éterický a vymazlený

21. 9. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

Módu provázejí nové trendy. Nejsou to zbrusu nové látky ani styl, jsou to hovorové výrazy. Nová hantýrka pohltila celý svět a pokud se vám nelíbí, máte prostě smůlu. Píše agentura Reuters.

Stále častěji se objevují výrazy jako „vymazlený“ nebo „éterický“ – tento pojem přitom vyznačuje jemnost tkaniny, která byla při výrobě předváděcích kousků použita. Do streetového stylu zapadl více výraz „vymazlený“, který častěji než módní experti používají spíše blogeři, kteří si vylévají své srdce nad novou, především streetovou kolekcí. Jak však odborníci upozorňují, jak rychle takové výrazy vzniknou, tak také zaniknou, i když je začnou používat i zavedené módní časopisy. Stále totiž zůstanou v povědomí výrazové hity jako „chic“, protože jsou spojeny se světoznámými módními značkami jako Chanel či Yves Saint Laurent. A právě takové výrazy budou lidé stále považovat za kvalitu.

YSL – Manifesto A/W 08–09 Teaser

Autor článku

Michael je šéfredaktorem Podnikatel.cz a BusinessCenter.cz a jeho doménou jsou rozhovory. Zajímá se o marketing, e-commerce a nové technologie.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).