Moravští vinaři bojují s mýty o krabicovém vínu

1. 7. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

Do pomyslného boje s konzervativními zákazníky se letos pustili moravští vinaři. Cílem je zboření mýtu o nekvalitním vínu ve speciálním balení bag in box. Ve světě je tento způsob balení užíván přes dvacet let. V Česku převládá názor, že se jedná o krabicové víno nevalné chuti.

Bag in box balení vzniklo na základě poptávky trhu z řady gastronomie.  Velké balení je výhodnější, vyniká zejména praktičností při obsluze a také tím, že po otevření vydrží v chladu až šest týdnů. Víno je plněno bez přístupu vzduchu do vaků a také bez přístupu vzduchu je jednoduchým ventilem odpouštěno, vysvětluje výhody tohoto uchovávání vína Karel Lyčka, generální ředitel Vinium Velké Pavlovice. Dodává, že právě kvůli délce trvanlivosti, kdy vína neztrácí svoji kvalitu, ani chuť, začíná mezi spotřebiteli vzrůstat zájem a vinařům se postupně daří bořit mýty o tom, že se jedná o krabicové víno.

Autor článku

Kolektiv autorů serverů Podnikatel.cz a BusinessCenter.cz

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).