1) Osobní údaje při reklamacích jsou opravněný zájem - tzn. není potřeba žádat o souhlas se zpracováním o.ú.
2) Do reklamačních sešitů na prodejně nepsat telefonní čísla a emaily zákazníků (není to potřeba)
3) Reklamační listy u vyřízených reklamací z prodejen pravidelně stahovat, ukládat ve firmě na bezpečném místě a po 2 letech zlikvidovat
4) Podepsat se zaměstnanci Dohodu o mlčenlivosti
5) Teoreticky vydat interní směrnici, která by přesně popsala, jak se ve firmě řeší reklamace s ohledem na osobní údaje reklamujících zákazníků
6) Teoreticky si dát pozor na to, když přeposíláte zboží svému dodavateli na reklamaci. Teoreticky byste mu neměli předávat zboží s těmi reklamačními listy, ale vypsat si vlastní "velkoobchodní" reklamační listy bez údajů zákazníků. Nebo s dodavatelem podepsat Smlouvu o zpracování a přidat ho v interní směrnici do seznamu svých subdodavatelů, kteří zpracovávají osobní údaje vašich zákazníků.
Nejsem expert, jen informovaný laik.