Muži na parfémech šetří, ženy naopak

29. 4. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

Muži se snaží při nakupování parfémů na internetu co nejvíce ušetřit. Nepořídí si parfém za více než tisícovku. Ženy si naopak nákladnější vůně dopřávají. Vyplývá to ze statistik internetové parfumerie Parfemy.cz za první čtvrtletí roku 2010.

Zatímco muži dávají přednost orientálním a citrusovým parfémům, ženy mají rády květinové vůně. Češi jsou ve výběru parfémů konzervativní a často se drží svých oblíbených vůní, sdělil Daniel Kopecký, ředitel portálu Parfemy.cz. Prodej populárních parfémů na internetu se podle něj nemění ani v závislosti na ročním období. Pro většinu zákazníků je rozhodující cena, proto lidé masivně nakupují parfémy na internetu, doplnil Kopecký.

Autor článku

Kolektiv autorů serverů Podnikatel.cz a BusinessCenter.cz

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).