MfD: Na český trh vstoupila společnost přímého prodeje Nu Skin

11. 11. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

Do Česka vstoupila další nadnárodní společnost. Své aktivity zde rozjede společnost přímého prodeje Nu Skin Enterprises, která se zabývá prodejem kosmetiky a doplňků stravy. S obratem přes miliardu dolarů ročně patří mezi největší společnosti na světě. Píše o tom dnešní Mladá fronta Dnes.

Nu Skin se soustředí na český trh potom, co rozjela svůj byznys již v sousedním Slovensku. Podle společnosti patří střední a východní Evropa k nejrychleji rostoucím trhům. „Jsme rádi, že na trh přijde konkurence. Nebojíme se jí, nabízíme širší sortiment,“ řekl deníku šéf Asociace osobního prodeje (AOP) a šéf české pobočky společnosti Amway Jan Stránský.

Nu Skin má své sídlo v Utahu a pod shodným názvem prodává výrobky pro péči o pleť, kosmetiku a parfémy, a dále také několik značek doplňků stravy. Společnost vznikla v roce 1984, a více než deset let se její akcie obchodují na newyorské burze. Působí v téměř 50 zemích, naposledy vstoupila do Jižní Afriky, Venezuely, Slovenska a nyní do Česka. Loni utržila 1,2 miliardy dolarů a vydělala 44 milionů USD. Doplňuje Mladá fronta Dnes.

Autor článku

Michael je šéfredaktorem Podnikatel.cz a jeho doménou jsou rozhovory. Zajímá se o marketing, e-commerce a nové technologie.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).