Misto reklamy na sluzby, ktere predstiraji, ze mate adresu jinde, nez ve skutecnosti mate, bych podle nadpisu
Na co pamatovat, když měníte sídlo firmy
ocekaval, ze si treba dal nekdo tu praci a sepsal to, na co mame pamatovat, kdyz menime sidlo firmy, tedy treba na oznameni vsem ruznym uradum, financnimu pocinaje, socialkou konce, a udelal konecne nejaky poradny checklist, ktereho by se clovek mohl drzet. Protoze v soucasne dobe stehovani z mest do rodinnych domku je urcite mnoho takovych, kteri toto budou potrebovat resit, a kterym by se podobny clanek hodil ... to, co je tu, je dost slaboduche ...
Naprosto souhlasím, v članku jsem nenašel podstatné informace, které bych čekal.
Stručný výčet kroků:
1) Změna společenské smlouvy u notáře, není-li ve společenské smlouvě jako sídlo uvedeno pouze město, např. Praha, což by Vám ušetřilo peníze za notáře.
2) Zápis do Obchodního rejstříku.
3) Oznámení změny na živnostenský úřad do patnácti dnů. Ten pak vydá nové živnostenské listy se změněnou adresou.
4) Oznámení změny na správu sociálního zabezpečení a zdravotní pojišťovny do osmi dnů, pokud má společnost zaměstnance.
5) Oznámení změny na Finanční úřad do patnácti dnů.
6) Obchodní partneři zpravidla mívají ve smlouvách zakotvenu povinnost nahlášení změny sídla v relativně krátkých lhůtách.
2. 7. 2009 21:57 redakčně upravil Daniel Morávek, důvod: SPAM
Nicméně snahou tohoto a předchozího textu (viz. výše zmíněný odkaz)bylo upozornit, že takové služby vůbec existují. Ale téma, co všechno se musí změnit, zařídit a vyběhat, když měníte sídlo své firmy, je určitě dobrý tipem na článek další. Děkuji za něj.