Na další propagaci Účtenkovky směřuje více než milion korun

12. 7. 2019
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek
Zájem o Účtenkovku mají podpořit reklamní videospoty a grafické postery za 1,4 milionu korun s DPH.

Vyplývá to ze smlouvy, kterou před několika týdny uzavřelo ministerstvo financí se společností Event Service. Jedná se již o několikátou investici do propagace do loterie za sebou. Naposledy v dubnu letošního roku zaplatilo ministerstvo několik milionů korun do rozhlasové kampaně.

Ministerstvo financí se rozhodlo opět zainvestovat do propagace účtenkové loterie. Jak vyplývá z Hlidacsmluv.cz, uzavřelo se společností Event Service smlouvu o zajištění kreativního zpracování a výroby reklamních videospotů a grafických posterů pro Účtenkovku za 1,2 milionu Kč bez DPH (1,4 mil. Kč s DPH).

Půjde o zpracování a výrobu celkem 17 spotů, z toho 5 informativních spotů v délce 70 až 120 vteřin, 4 kreativních propagačních internetových spotů v délce 20 až 30 vteřin a 8 mini-videí v délce 3–5 vteřin. Podobně jako u minulých zakázek je cílem kampaně zaměřené na širokou veřejnost:

  • motivovat k braní účtenek za každý nákup/útratu v restauraci, kavárně, cukrárně či fast foodu;
  • vyvolat co největší zájem zapojit se do hry – atraktivní ceny, velké šance na výhru;
  • vysvětlit, jak se jednoduše zaregistrovat do hry – vyjmenovat všechny možné způsoby registrace a zároveň upřesnit, jaké údaje se budou zadávat;
  • přesvědčit, že k výhře není nutné vynaložit náklady navíc – naopak, stačí jen zaregistrovat účtenku;
  • informovat, že každý může přihlásit neomezený počet účtenek, přičemž od jednoho obchodníka lze zaslat pouze jednu účtenku denně, aby se nedrobily nákupy;
  • vysvětlit, že registrovat se mohou pouze osoby starší 18 let, ale účtenky může sbírat celá rodina (tedy i děti).

Nejde o letošní první investici do reklamy

Stávající smlouva na propagaci je několikátou v řadě. Například loni v listopadu zaplatilo ministerstvo ve Zlínském a Jihomoravském kraji roadshow k účtenkové loterii, která celkem navštívila 12 obchodních center. Ministerstvo za ni společnosti Fox Hunter zaplatilo 520 300 korun s DPH.

Letos v dubnu pak ministerstvo uzavřelo se společností RADIO UNITED BROADCASTING smlouvu o zajištění vysílání rozhlasové reklamy a o výrobě reklamních spotů. Hodnota smlouvy činila 3,2 milionu Kč bez DPH. Tato rozhlasová kampaň poběží až do konce července. Jak navíc uvedlo ministerstvo financí, chystá ještě reklamní kampaň na Facebooku, a to v předpokládané hodnotě 200 tisíc Kč.

Čtěte více: Zájem o Účtenkovku uvadá, nakopnout ji mají reklamy za miliony

Marketing Meeting AI a tvorba obsahu

Zájem o Účtenkovku sice od počátku prakticky neustále klesal, v posledních dvou slosováních se však, možná i díky investicím do reklamy, počet účastníků zvýšil. Další tah proběhne v pondělí 15. července.

Čtěte více: Zlom ve vývoji? Počet hráčů Účtenkovky podruhé za sebou vzrostl 

Autor článku

Daniel je zástupce šéfredaktora Podnikatel.cz a jako ekonom se věnuje oblasti byznysu a také ekonomice. 

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).