Vyplývá to ze smlouvy, kterou před několika týdny uzavřelo ministerstvo financí se společností Event Service. Jedná se již o několikátou investici do propagace do loterie za sebou. Naposledy v dubnu letošního roku zaplatilo ministerstvo několik milionů korun do rozhlasové kampaně.
Ministerstvo financí se rozhodlo opět zainvestovat do propagace účtenkové loterie. Jak vyplývá z Hlidacsmluv.cz, uzavřelo se společností Event Service smlouvu o zajištění kreativního zpracování a výroby reklamních videospotů a grafických posterů pro Účtenkovku za 1,2 milionu Kč bez DPH (1,4 mil. Kč s DPH).
Půjde o zpracování a výrobu celkem 17 spotů, z toho 5 informativních spotů v délce 70 až 120 vteřin, 4 kreativních propagačních internetových spotů v délce 20 až 30 vteřin a 8 mini-videí v délce 3–5 vteřin. Podobně jako u minulých zakázek je cílem kampaně zaměřené na širokou veřejnost:
- motivovat k braní účtenek za každý nákup/útratu v restauraci, kavárně, cukrárně či fast foodu;
- vyvolat co největší zájem zapojit se do hry – atraktivní ceny, velké šance na výhru;
- vysvětlit, jak se jednoduše zaregistrovat do hry – vyjmenovat všechny možné způsoby registrace a zároveň upřesnit, jaké údaje se budou zadávat;
- přesvědčit, že k výhře není nutné vynaložit náklady navíc – naopak, stačí jen zaregistrovat účtenku;
- informovat, že každý může přihlásit neomezený počet účtenek, přičemž od jednoho obchodníka lze zaslat pouze jednu účtenku denně, aby se nedrobily nákupy;
- vysvětlit, že registrovat se mohou pouze osoby starší 18 let, ale účtenky může sbírat celá rodina (tedy i děti).
Nejde o letošní první investici do reklamy
Stávající smlouva na propagaci je několikátou v řadě. Například loni v listopadu zaplatilo ministerstvo ve Zlínském a Jihomoravském kraji roadshow k účtenkové loterii, která celkem navštívila 12 obchodních center. Ministerstvo za ni společnosti Fox Hunter zaplatilo 520 300 korun s DPH.
Letos v dubnu pak ministerstvo uzavřelo se společností RADIO UNITED BROADCASTING smlouvu o zajištění vysílání rozhlasové reklamy a o výrobě reklamních spotů. Hodnota smlouvy činila 3,2 milionu Kč bez DPH. Tato rozhlasová kampaň poběží až do konce července. Jak navíc uvedlo ministerstvo financí, chystá ještě reklamní kampaň na Facebooku, a to v předpokládané hodnotě 200 tisíc Kč.
Čtěte více: Zájem o Účtenkovku uvadá, nakopnout ji mají reklamy za miliony
Zájem o Účtenkovku sice od počátku prakticky neustále klesal, v posledních dvou slosováních se však, možná i díky investicím do reklamy, počet účastníků zvýšil. Další tah proběhne v pondělí 15. července.
Čtěte více: Zlom ve vývoji? Počet hráčů Účtenkovky podruhé za sebou vzrostl