Na infolince k #EET bude ve špičce připraveno odpovídat až 100 úředníků zároveň

30. 8. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: 397604
Aktuálně je na infolince k EET připraveno odpovídat 30 dotazů úředníků. Finanční správa nicméně počítá s tím, že s blížícím se startem posílí počet operátorů.

Už takřka měsíc mohou podnikatelé i občané využít telefonní infolinku ohledně elektronické evidence tržeb (EET). Jak serveru Podnikatel.cz uvedla finanční správa, zatím ji využilo přes 1000 volajících a připraveno bylo 30 operátorů.

Čtěte více: Máte dotazy ohledně #EET? Nově můžete využít telefonickou infolinku

Ve špičce bude připraveno až 100 úředníků

Za měsíc provozu zatím službu infolinky, která je určena pro metodické dotazy z oblasti evidence tržeb, využilo přes 1000 volajících. Připravených k odpovídání bylo 30 operátorů. Generální finanční ředitelství (GFŘ) nicméně počítá s tím, že v následujícím období, při zvýšeném počtu hovorů, bude ve špičce k dispozici až 100 operátorů v jeden okamžik.

Vzhledem k tomu, že provoz infolinky zajišťují sami pracovníci finanční správy, většinu dotazů jsou operátoři schopni zodpovědět během hovoru. V případě složitějšího dotazu po zkonzultování volají zpět volajícímu. Případně je možné dotaz zaslat přes kontaktní formulář, který je zveřejněný na webových stránkách etrzby.cz. Dosud bylo zodpovězeno přes tento formulář zhruba 500 dotazů, doplnila serveru Podnikatel.cz Petra Petlachová, mluvčí GFŘ.

Infolinka má telefonní číslo 225 092 392 a je k dispozici v pracovních dnech od 9 do 17 hodin. Fungovat by měla minimálně do spuštění druhé vlny EET. V druhém kvartále 2017 dojde k zhodnocení efektivity provozu infolinky a poté bude nastaven i časový horizont dalšího fungování.

Autor článku

Daniel je zástupce šéfredaktora Podnikatel.cz a jako ekonom se věnuje oblasti byznysu a také ekonomice. 

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).