Názor k článku Na newslettery pro zákazníky není nutný aktivní souhlas, stačí umožnit odmítnutí od D.J.Bobo - Pochopil jste to špatně. Tady UOOZ říká, že EXISTUJÍCI...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 7. 6. 2018 9:16

    D.J.Bobo (neregistrovaný)

    Pochopil jste to špatně.

    Tady UOOZ říká, že EXISTUJÍCI kontakty není třeba obesílat maily (to by jsme nedělali nic jiného, než mazali nesmyslné žádosti), ale mají Vás informovat a umožnit odhlášení.
    Mj, to odhlášení bylo povinné v neswletterch už podle Zák. 101/2000 Sb, a slušné obchody to dodržovaly.

    A spamerům je GDPR i tak jedno, tam bude i nadále platit jen Spam Filter.

    A u nových kontaktů je opravdu třeba, aby vyjádřili souhlas, třeba tím, že zaškrtnou (nezaškrtnuté) políčko "Chci dostávat ... při registraci/koupi čehokoliv. A podle GDPR souhlas nesmí být podmínkou pro poskkytnutí služby/zboží. V tom je ta novinka ... mj.

    Škoda, že jste si nepřečetl GDPR a to co se vlastně v článku píše. Pak by z Vás taková blbost nevypadla.

    PS: Asi moc sledujete zprávy na Nově, tam bohužel není vždy vše celé, ale tendenčně jen to, aby to bylo dost bulvární a aby to zvýšilo sledovanost zpráv, nyní nacpaných reklamou.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).