Článek je plný polopravd, jak je ostatně poslední dobou zvykem u skoro všech médií, hlavně těch, kterým někdo chce šlápnout na malíček.
1. Samozřejmě, že nemohla jít zařadit účtenka ze září, když je to spuštěné od 1.října, tak čemu se divíte ?
2. Vytvoření účtu mi zabralo cca 30 vteřin. Že se tam může zadat číslo bankovního konta pro výhry ? No a co ! Kdo chce, najde si ho i jinak !
3. "Mobilní aplikace vysává číslo kontaktu". Prosím nějaký důkaz, nejen plky.
4. A na závěr "trik" s několika mailovými adresami : typicky české "podnikatelské" myšlení. Je nastaven nějaký systém a první nad čím uvažujete je, jak ho "ojebat", jak by řekl váš dosavadní premiér.
Článek však má jeden velký klad :jen tak dál. Čím více lidí odradíte, tím lépe. Bude větší pravděpodobnost výhry.
Milý zlatý neregistrovaný "To jsem já" - jak vidno si velmi zakládáte na své anonymitě. A budiž, v této době je to asi už normál, protože věřit tu někomu rovná se cesta do propasti. Ale právě když se zapojíte do oné účtenkovky, tak budete okamžitě šmírován, resp. zadavatel MF bude okamžitě vědět, s kým si telefonujete. Pokud chcete tyto údaje dát na oltář vlasti, budiž vám čest a sláva.
Je srandovní, že většina aplikací vyžaduje přístup k mnoha funkcím telefonu a lidé je ochotně a rádi odsouhlasí, ale jak jde o EET, tak jsou někteří nějak moc ostražití. Mnozí svěřují svá osobní data sociálním sítím, cloudům...A automaticky se stávají majetkem poskytovatele. Tak se ovce zamyslete, než budete békat.
To není trik na možnost zaregistrovat jednu účtenku víckrát. To je trik na obcházení omezení jedné účtenky od jednoho hráče a jednoho obchodníka za jeden den. Když máte přístup k deseti emailovým adresám, tak si (technicky. Nebavíme se o tom jak moc je to v souladu s pravidly loterie.) můžete místo jednoho nákupu deseti rohlíků udělat deset nákupů jednoho rohlíku. Dostanete deset účtenek a každou z nich vsadíte pod jinou emailovou adresou.
K čemu by to bylo? Desetinásobně vám to zvýší šanci na výhru, aniž by to pro vás znamenalo přímé finanční náklady navíc. (Holt si u pokladny postojíte delší dobu, než se vám to všechno separovaně vytiskne, a prodavači a další zákazníci taky nebudou zrovna nadšení, ale to už je jiná otázka.)