Názor k článku Na velikosti prý nezáleží. Flastr za nenahlášení pár Kč je dle úřadů v pořádku od ow - Skřetíku, zjišťovat povinnosti nebylo třeba. Masivní kampaň běžela...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 20. 4. 2018 13:50

    ow (neregistrovaný)

    Skřetíku, zjišťovat povinnosti nebylo třeba. Masivní kampaň běžela dostatečně dlouhou dobu. S pokladnami a pokladními systémy se taky přeprodejci vnucovali dost dlouhou dobu. Každý víme, co kde a jak prodáváme. Takže i víme, co asi za pokladnu a programové vybavení potřebujeme. Do těch dvou hodin strávených nad řešením EET se s prstem v nose vejde i dotaz nabízeči s přesně definovanými požadavky na HW i SW a čtení jeho koktavé odpovědi, ve které se přiznává, že neví, která bije.
    Stačilo i poslouchat Andyho Velkohubého, když představoval svůj projekt, co vlastně po prodejcích chce.
    Řešení na které jsem přišla je opravdu jednoduché - a paradoxně vedlo k nárůstu tržeb. Pár stánkařů jej ode mne "opsalo" a jsou spokojení. Majitelce obchodu, kam chodím nakupovat jsem jej doporučovala - dealer pokladen jí to vymluvil, tak solila za novou pokladnu, dřela na přepisu skladových karet, protože SW samozřejmě každý jiný, platí za uložení a správu dat a servis v konečném výsledku víc, než já a ještě jí zdrhají zákazníci, protože bere jen hotovost.
    S EET je souhrn několika problémů. Všichni (teda snad všichni) víme, že původní reklamní kampaň o zlepšení výběru daní byla lživá. Od toho se odvíjí i to, že se skoro nikdo neobtěžoval v samém začátku poslouchat těch pár racionálních holých vět, které se problematiky týkaly. Pak přišla smrt z vyděšení. Jak na straně ministerstva (slavná Andyho věta, že netušil v čem všem se podniká), tak ze strany postupně postihovaných. Nikdo na vesnici nezapíchl prodej, protože EET. Všichni, kteří to zapíchli použili záminku EET, protože lépe se odchází se štítem, než na štítu. Byly to dlouhodobě ztrátové podniky - změna zvyků spotřebitelů, tlak obchodních řetězců na cenu, exkluzivnost jediné prodejny na vsi zlikvidovaly prodejny pojízdné.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).