Píšete, že udání bylo z více e-mailových adres ze stejné IP adresy.
Předpokládám, že osoby, které budou podávat udání podají v budoucnu trestní oznámení na místně příslušný FÚ za porušení GDPR.
Dále předpokládám, že kontroloři z FÚ mají potvrzení z ÚOOÚ, že mohou zveřejňovat cizí IP adresu udavače cizí osobě (a to nejlépe kopii potvrzení ÚOOÚ sebou na kontrolu).
Měl jsem jednu kontrolu z FÚ - 3 osoby (!) na mě mávaly průkazkami. Na moji žádost, ať mi ukážou občanské průkazy (jen ověření totožnosti - mám na to právo - můžu vyžadovat ukázat občanku i od svých zákazníků) tvrdily, že občanky nemají. Tak jsem volal na PČR, příslušníci si pro ně přijeli. Policistům úředníci občanky ukázali. Já jsem policistům ukázal nahraný videozáznam s hlasovým záznamem (mám povolení od ÚOOÚ).
Výsledek kontroly: Pracovníky si převzala Policie a podal jsem na pracovníky trestní oznámení dle § 209 tr. zákona = podvod.
Dnes jsou to již bývalí pracovníci FÚ.
Do své provozovny - pracuji s drahým zbožím, si jen tak nikoho nepustím.
Taková ta hlášení od úředníků, že nemusí mít při kontrole občanky je neplatné a dopouští se porušení Předpisu č. 328/1999 Sb.
Tam je výslovně napsáno v § 2 bodě č. 3: Občanský průkaz je povinen mít občan, který dosáhl věku 15 let a má trvalý pobyt na území České republiky. Občanský průkaz může mít i občan, jehož svéprávnost byla omezena.
To znamená, že každý úředník musí mít u sebe občanský průkaz. Pokud úředník nemá u sebe občanku, tak v tomto případě není občanem ČR a nemá mě co kontrolovat.
Tímto byla u mě na provozovně provedena kontrola z FÚ. O měsíc později proběhla kontrola účetních dokladů přímo na FÚ - vše v pořádku v rámci legální daňové optimalizace.
Jen závěrem dodám, že mezi mé zákazníky patří i osoba z FÚ, která provádí kontrolu EET - asi výjimka dle diskuze, ale je to normální osoba (nehraje si na to, že je zaměstnancem FÚ, je ráda, že ji pomůžu vyřešit problém s PC).