Názory k článku Na web na míru se vykašlete. Víme, jak můžete začít lépe a levněji

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 29. 8. 2017 10:16

    martin (neregistrovaný)

    Staci si jen lehce prohlidnout napriklad tento portal a hned se zde najde nekolik ukazkovych duvodu proc nepouzivat hotova reseni, ale cloveka ktery sve praci rozumi, jen par bodu v rychlosti z tohoto portalu:

    casto bez odezvy hostingu -> proto web na miru
    305 requestu, 2,5MB transfer -> proto web na miru
    nemifikovany css -> proto web na miru
    nemifikovany js -> proto web na miru
    tuna prezentacnich stylu/skriptu neoddelena od struktury -> proto web na miru
    tuny otravnych reklam -> proto web na miru

    Pokud uz chcete psat takove bludy, tak si dejte do poradku svuj vlastni web. To je i duvod proc se na tento web uz nikdy nevratit,

  • 29. 8. 2017 12:10

    jehovista (neregistrovaný)

    Jenze prave tohle bude ten pripad webu na miru. Cele iinfo je ukazka fuseriny a nedodelku. K cemu je treba pri psani nazoru pole na titulek, kdyz se nikde nezobrazuje? Proste nekdo udelal novou cool sablonu

  • 29. 8. 2017 20:27

    Milan (neregistrovaný)

    Vy urcite provozujete lepsi a "bezchybnaty" portal. Kritizovat umi kazdy. Ja s timto webem nemam problem. Kriticky smyslejici clovek (ne to neni ten co vse kritizuje) si dovede informace zhodnotit, a zpracovat. Ja jsem rad, ze jsou weby jako tento. I kdyby tohle byl ujety clanek, tak me donuti aspon se zamyslet. Da se to cist na mobilu , takze i kdyby to bylo hotove web reseni, tak je mi to fuk. Stejne tak je fuk zakaznikum, jestli ma zivnostnik web na miru nebo pres wordpress, pokud tam najdou informace, ktere potrebuji. Vetsina zivnostniku potrebuje pouze statickou web vizitku s referencemi, nabidkou a kontaktem. To zvladnou i za cenu domeny a free hostingu se sablonami (jsou i bez reklam). Urco bych spise doporucil zaplatit si nekoho, kdo veci rozumi a behem hodinove konzultace pomuze napr. vybrat spravny domain name, a upozornit na nejcastejsi chyby pred samotnou realizaci a hlavne poradil jestli zamysleny web lze ci nelze realizovat hotovym resenim a vymluvil klientovi napady, ktere jsou silene.

  • 29. 8. 2017 13:38

    Rdm (neregistrovaný)

    "tuny otravnych reklam -> proto web na miru"

    Docela by mě zajímalo, jak byste vytvořil tento web na míru bez reklam, tak aby vydělával a mohl platit autory?

    Jinak ten článek je převzatý odjinud, máte to na jeho konci

  • 29. 8. 2017 14:34

    Tom

    Článek je určen pro malé firmy a živnostníky, kteří žádný web nemají. Pro ně je řešení na míru naprostý nesmysl - oni potřebují dělat svůj byznys, kterému rozumí a ne vyrábět megaweb.

    Díky za připomínky k webu Podnikatele. Máme na webech spousty kostlivců a mrzí mě to víc než vás. Bohužel, něco prostě nemá prioritu a dojde na to později. Na druhou stranu argumentovat tím, že reklamy vyřešíte webem na míru je úplně mimo realitu (navíc když Podnikatel je interní řešení).

  • 29. 8. 2017 18:56

    jeden slíbil (neregistrovaný)

    tak hlavně se opřete do těch reklam, ve srovnání s živě.cz je obojí bída

  • 29. 8. 2017 20:56

    Jiřík (neregistrovaný)

    To, co radíte je v zásadě časovaná bomba pro většinu těch, kteří daného postupu využijí. Jde totiž o to, že tyto open source systémy vyžadují neustálou aktualizaci a záplatování. V opačném případě je otázka času, kdy je web napaden a stává se rizikem pro návštěvníka. Je výborná vizitka chytit virus na stránkách potencionálního dodavatele. Nebo když Chrome nahlásí, že daný web je nebezpečný. Open source se nedá provozovat zdarma. Je sice zdarma prvotní instalace, ale je třeba počítat s tím, že vyžaduje následnou správu.

    Nenáročnému uživateli doporučuji nechat si udělat nenáročný web, ale tak, aby za něj někdo zodpovídal a staral se o něj. I ten Webnode je mnohem lepší než zavirované stránky nebo web rozesílající SPAM. Je to otázka několika málo tisícovek, ale máte jistotu, že máte kam zavolat a někdo Váš problém vyřeší. U open source můžete volat maximálně z okna.

    U e-shopu je to to samé v bledě modrém. Zde bych vůbec ani neuvažoval o řešení zdarma. Zvláště když je k dispozici tolik řešení na pronájem nebo dokonce zdarma, ale od firem, které se o systém starají. Třeba jen kouknout na Shoptet, Shopsys, Fastcentrik, WebCzech......je jich x a myslím, že těch pár korun pronájmu (pokud už se nevlezete do verze zdarma) se bohatě zaplatí.

    S autorem článku souhlasím s tím, že většina uživatelů nepotřebuje drátěné modely, UX analýzu a x dalších věcí, které se dělají na rozsáhlých zakázkových webech. Ale řekněme jim na rovinu, že open source řešení není zdarma a nikdy nebude.

  • 31. 8. 2017 10:34

    jehovista (neregistrovaný)

    "U open source můžete volat maximálně z okna."
    No a vy si snad myslite, ze ty weby na miru a s podporou, nejsou postavene na open source SW? :D
    Chapu jak jste to myslel, ale tak jak to je napsane to vypada, ze open source je spatny.

  • 31. 8. 2017 14:18

    Jiřík (neregistrovaný)

    Některé ano, některé ne. V každém případě je jasně daný dodavatel a ten za dílo odpovídá. Mimochodem, pokud někdo prodává open source jako web na míru, pak je to na pováženou....Je to samozřejmě o tom, co si představujeme pod pojmem web na míru a v jakých cenových relacích se pohybujeme. Níže je příspěvek o WIX. To je přesně třeba služba, která si myslím, že dává potřebné garance a cenově je únosná.
    Nejsem obecně proti open source, ale vadí mi prezentace opensource jako něčeho co je zcela zdarma bez dalších nákladů, protože to je lež.

  • 30. 8. 2017 0:55

    Karel

    Web mojí hlavní firmy jsem nechal dělat na míru. Stál mě 80 tisíc (bez eshopu) a nelituju toho. SEO funguje v daném odvětví výborně, administrace není tak uhlazená, ale nestěžuji si.

    Svůj osobní blog jsem nechtěl moc řešit a použil WordPress. Na sepsání článku to stačí, ale prodírat se tím hlouběji je otravné.

    Web své nové firmy jsem chtěl udělat sám - začínáme a tak není potřeba dalších výdajů. Po vyzkoušení nějakých typových řešeních jsem objevil Wix a jsem z něj nadšen. Administrace na jedničku, co schází, tak je možné dokoupit a něco jde i bezplatně - třeba rozesílání e-mailů - opravdu mi nevadí limit 3 ShotOuty měsíčně.

    Jistě, pro hlavní firmu bych to stejně ve Wixu musel plácat celé sám. To by nebylo ono. Pro blog, který nikdo nečte mi to přijde drahé, ale pro začínající podnikatele a živnostníky? Naprostá pecka! Oproti WP si udělá jednoduchý web i prodavačka květin.

  • 4. 10. 2017 8:58

    Skřetík (neregistrovaný)

    Rozhodně bych oponoval. Obecně lze říct, že pokud to má někdo jako drobný přivýdělek (zmíněná "známá"), pak je instantní řešení samozřejmě logické - pokud hračky vyrábí sama, těžko se (bez fabriky) dostane do stavu, že by se jí kdy shop na míru zaplatil.

    Na druhou stranu, kdo to myslí vážně, bude mít s instantním řešením potíže: ono je totiž třeba v určitý okamžik spoustu věcí začít řešit procesně a nikoli "ručně", jinak se z toho zblázníte. Tam jste s instantním řešením většinou namydlení, protože to není jak udělat.

    Navíc je potřeba si uvědomit pár drobností:
    * nasypete texty od výrobce, přihodíte pár procent, přidáte generickou fotku, nastavíte feedy pro heureku atd. - super. Nejspíš se vám nevyplatí ani řešení na míru, protože prodáte jednotky měsíčně. Možná. Doufejte v to.
    * dobře, začnete řešit google analytics, gtm, google merchant, vrazíte peníze do kampaně. Super. Nejspíš se dostanete na desítky měsíčně, možná i deset týdně, snad i něco vyděláte (tak na pokrytí kampaní)
    * dobře, tak vážněji: začnete dělat vlastní fotky, vlastní texty, přečtete pár knížek, možná si i někoho zaplatíte. Dostanete se, když se vám bude dařit, na desítky objednávek. Problém je, že jste stále generický e-shop, protože nemáte jak nabídnout "něco víc".
    * ale co je podstatnější: celou tuhle dobu zásobujete tvůrce vašeho "instantního řešení" velmi podrobnými daty - co přesně jste prodal, za kolik, odkud k vám přišli návštěvníci. Máte jistotu, že ta firma ta data nepoužije pro svůj e-shop (který, na rozdíl od vás mohou upravit "na míru")? No, před rokem a půl se to provalilo na heureku (https://www.souki.cz/jak-vam-heureka-krade-data ), a zvláště českým instantním řešením bych nevěřil ani nos mezi očima. Pokud si myslíte že to spárovat nejde... nepotřebujete náhodou pro google merchant EAN? ISBN? A také kategorie, texty, obrázky, ceny. Jsou i řešení která z těchto dat dokáží postavit celý e-shop. Tak proč si z toho nevykrást data a nepřebrat vám to co vám vydělávalo?
    * řešením je teoreticky zahraniční řešení, tam ale budete mít potenciálně problém s EET.

    Pokud pletete ve volném čase svetry, ponožky nebo podobný sortiment, je rozhodnutí jasné - je to specifické, ukrást vám to není jak. Pokud ale prodáváte generické zboží které si mohou kdykoli objednat stejně jako vy desítky dalších, pokud do toho nejste schopni vrazit peníze co Mall či Alza dají České poště za jeden jediný den, nebude z toho zřejmě nikdy nic víc, než "koníček".

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).